mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Desperate, Blue Screen Bootup Usikker Driver men ingen anelse Hva gjør .......

Reply

Thread Tools
Old 1 juli 2009, 04:49
Medlem Group

Default Desperate, Blue Screen Bootup Usikker Driver men ingen anelse Hva gjør .......

Desperate, Blue Screen Bootup Usikker Driver men ingen anelse Hva gjør ....... Im en datamaskin bruker for sikker men maskinvare og vedlikehold Jeg suger på dårlig. Men maskinen min har vært blå screening dårlig og synes å bli verre, hun kom tilbake fra butikken og fikk maskinvare testet for andre gang og likevel alt de sa var fine ....

Så når jeg fikk den opp i installert alt på det tenkte det ville bosette og ingen it hasn't. Jeg får stadig ulike feil og egentlig driver meg gal ....

Kan noen hjelpe meg å forsøke å isolere problemet .....

Unnskyldninger legg denne uhell i programvaren og ikke sikker på hvordan du fjerner
Old 1 juli 2009, 05:21
Donor Group

Default Desperate, Blue Screen Bootup Usikker Driver men ingen anelse Hva gjør .......

Vi trenger å vite det nøyaktige feilmeldinger og hva operativsystem, for å kunne hjelpe deg.

Når du sier butikken testet maskinvaren, hva gjorde de tester og hva butikken?

Også når du sier du "fikk den opp i installert alt på det tenkte det ville bosette" .... er det du sier du har reinstallert Windows? ..... eller?

Jo mer informasjon du gir, jo mer likelly noen vil kunne hjelpe

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1 juli 2009, 05:42
Medlem Group

Ok sorry i hadnt settes detaljene ennå Jeg var ikke sikker på hvem som svarer eller hva de ønsker, her er historien .....

Delene er ca 10 måneder gammel nå har hun en 9600gso grafikkortet på en P5n - MX hovedkort. Men hun var konstant blå screening og som jeg gjorde ikke vet hvordan du skal fryse skjermene utgangspunktet didnt se meldingene.

Så jeg returnerte henne til reparasjon området austins å bli sjekket ut, en Problemet var det var en BIOS-oppdatering, og jeg vet ikke å leke med den hvis du ikke vet hva du gjør. De tilsynelatende Prime95 og jeg tror memtest 86 og stress testet bord, og de sa det aldri blå filtrerte eller spilles opp mens det. Så jeg brakte den tilbake hjem igjen .....

Når koblet hun påminner nøyaktig hvorfor jeg ikke liker henne .... og fortsatt ...... utgangspunktet DRIVER IRQL feil og noen side skyld i en ikke-paged og IRQL.

Det hadde Windows XP Professional SP3 på den, (hadde vært installert 4 ganger før du går inn i butikken - siste noen dager før ).... legge all programvaren på usikker på om dette ville påvirke sjåførene ...... Deretter fant grafikk-driveren og installert den.

Når det vil bare fryse tilfeldig er det bare over natten eller morgenen hun blå skjerm til død, dagens meldinger er en kombinasjon av siden skyld i en ikke paged området & nv4_mini.sys. Etter den første installere det ville si var NTFS feil i tilfelle Logg og dvs om det og plug spille manager .....

Håper dette hjelper mer .....
Old 1 juli 2009, 07:56
Donor Group

OK ... du ikke nevner om du har 1 eller 2 pinner med RAM, men antar 2, kan du prøve å fjerne en pinne og se om dette hjelper problemet ..... hvis ikke noe bedre bytte dem rundt, holder bare til en pinne.

Også ... sjekk for smuss og gunge rundt heatsink & fan, selv om reparasjon fyren skulle ha gjort dette.
Old 1 juli 2009, 08:12
Medlem Group

Umm ok jeg har 2 pinner RAM @ 1GB hver, jeg trodde det var to, men de har blitt trukket ut kontrollert og okayed med retninger for en pootah kompis av meg her om dagen.

Umm ikke sikker på om heatsink n fan men reparere folk hadde åpnet det, og jeg antar de sjekket at så vel som im ikke sikker på hva im ute for det .....
Old 1 juli 2009, 09:07
Donor Group

Vel .... det er en elimineringsprosess egentlig ..... noen ganger dårlig Ram kan forårsake den slags problemer du har, så det er bedre å ta det enn bare programvare teste det.
Få en venn til å hjelpe deg og se hvordan ting går.
Old 1 juli 2009, 19:00
Medlem Group

De gjorde at de testet den på Austins og det var bra, skal jeg være retesting? og hvis så bruker jeg memtest 86 som jeg tror dvs hva de brukes ?.....
Old 1 juli 2009, 21:51
Medlem Group

Unnskyldninger for ikke å sette spesifikasjoner tidligere så jeg tok dem til å arbeide og couldnt tilgang fra hjemmet mitt datamaskinen.

Vedlagt finner du listen over hva som er i den nye jenta ......
Attached Thumbnails
Desperate, Blue Screen Bootup Suspect Driver but No Idea What Doin.......-copy-acc.jpg  
Old 2 juli 2009, 00:28
Donor Group

Som jeg sa, prøv å fjerne en kjepp RAM og se om dette hjelper problemet ..... hvis ikke noe bedre bytte dem rundt, holder bare til en pinne.

Minne testere ikke fullproof, men hvis du har en dårlig feste eller inkompatibel kjepp, fjerne en kjepp og bytte dem, vil vise den.
Old 2 juli 2009, 01:55
Medlem Group

ok .... Umm ja jeg oppstart opp med hvert sett av RAM og det var bra, gjorde det mest fordi min venn og jeg trodde vi brakt 4GB ikke 2GB kit og vi var galt. Men ingen problemer med å starte på dem.

Vil imidlertid slå dem rundt i kveld og se hvordan jeg går .......

Også jeg er nysgjerrig hvis reformating og maskinvare sjekker isnt plukke opp problemet og to forskjellige butikker har testet maskinvare, kunne det være en driver eller kabel dvs koblet til datamaskinen.

Skjermen er en gammel stil, men med en pin konverter på den for å koble til styret, er det modem, tastatur og mus og selvfølgelig strøm.

Jeg vil rebackup igjen incase av krasje eller omformatere igjen og siden jeg slått av windows oppdateringer tenkte det var spørsmålet jeg vil returnere tilbake og se hva som skjer og kommer tilbake til deg med resultatene av RAM.

Også et notat å huske på, når den er endelig oppe og går hun sjelden blå skjermene igjen, selv om restarted eller slått av kort, det bare skjer når venstre over natten, eller når jeg kommer hjem fra jobben, så hun må være stengt for noen lang tid før den vil repetere. Når det vil bare låse n fryse alt på ulike anledningen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.