![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg leser online tech aktuelt sted og fant ut at IBM planlegger å slå alle sine ansatte fra Windows-maskiner til Mac. Har noen hørt dette også? |
|
| |||
| |||
| Det er søppel. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Interessant. Kan ikke se det som skjer meg selv.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en verden av forskjell mellom "IBM planlegger å slå alle sine ansatte fra Windows-maskiner til Mac" og et pilotprosjekt introduserer høyst 150 Mac laptopper som alternativer til Thinkpads innen utgangen av 2008. Hvor på jorden gjorde det "alle ansatte" bit fra? For én ting er det om bærbare PC! "The pilotprogrammet dokumentet skissert en rekke grunner for vurdering MacBook Pro bærbare datamaskiner som en erstatning for den Windows-baserte ThinkPads i bruk på innsiden av selskapet".
| |||
| |||
| Jeg fokuserer på Mac er mer pålitelig og sikker enn Windows delen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mac vil aldri vinne krigen, hvis det ikke innser at de skrånende kjøre en diktator skip, kontrollerer all maskinvaren du kjøre
| |||
| |||
| Jeg bruker alle tre |
|
| |||
| |||
| vel så du burde vite bedre enn å tenke mac er best: P |
|
| |||
| |||
| Jeg tror Mac er det beste, er det mer praktisk for alt jeg gjør. Har du eid en Mac? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg kan spille lydinngang greit men jeg kan ikke høre det live som det er inn | simulacrum | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 29 mai 2009 16:05 |
| Høre gjentatte klikk når jeg slår maskinen på | dayexday | General Hardware Chat | 7 | 23 oktober 2008 07:40 |
| Så jeg høre Crysis kommer ut på PS3. XD | cheesepuff | PC & Console Gaming | 20 | 7 august 2008 22:22 |
| Ny høre | doomjeffs | Presenter deg selv her | 4 | 12 august 2007 04:31 |
| Thread Tools | |
| |