![]() |
|
| |||
| |||
| Jag läste på nätet tech nyheter någonstans och fick reda på att IBM planerar att byta alla sina anställda från Windows-datorer med Mac-datorer. Har någon hört detta också? |
|
| |||
| |||
| Det är skräp. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intressant. Kan inte se det som händer mig ändå.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns en värld av skillnad mellan "IBM planerar att byta alla sina anställda från Windows-datorer med Mac" och ett pilotprojekt i full färd med högst 150 Mac-datorer som alternativ till Thinkpads i slutet av 2008. Var på jorden gjorde alla sina anställda "bit ifrån? För en sak, det handlar om bärbara datorer! "The pilot program dokument beskrivs en rad skäl för att utvärdera MacBook Pro laptops som en ersättning för den Windows-baserade ThinkPads närvarande används inom företaget".
| |||
| |||
| Jag fokuserar på Mac är mer tillförlitligt och säkert än Windows del. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mac kommer aldrig att vinna kriget om den inser att de skränande köra en diktator fartyget, som kontrollerar all maskinvara du kör
| |||
| |||
| Jag använder alla tre |
|
| |||
| |||
| ja då borde du veta bättre än att tänka mac är bäst: P |
|
| |||
| |||
| Jag tror Mac är det bästa, det är mer praktiskt för allt jag gör. Har du någonsin ägt en Mac? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag kan spela ljudingången okej men jag kan inte höra den live eftersom det är beräknat | AVBILD | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 29 maj 2009 16:05 |
| Hör upprepade klick när jag slår dator | dayexday | General Hardware Chat | 7 | 23 oktober 2008 07:40 |
| Så jag hör Häxkungens kommer för PS3. XD | cheesepuff | PC & Console Gaming | 20 | 7 august 2008 22:22 |
| Nya höra | doomjeffs | Presentera dig här | 4 | 12 august 2007 04:31 |
| Thread Tools | |
| |