![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg ser på mulighederne for at få digital-tv i mit soveværelse piger og kom over en digital tv-modtager i form af en USB stick, at stik i en standard USB-port ona pc? Er der nogen vide, om der er tale om noget godt, og har du at være i et område lige ved siden af senderen?! Dens bare jeg har forsøgt ved hjælp af en intern antenne til tv i vores hus, og receptionen er elendig. Beklager hvis dette er i det forkerte forum! tak Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeerm im ikke helt sikker på hvad dette usb stick er, men jeg har et tv-kort, som jeg stillede i min bærbare computer er tilsluttet en ekstern Ariel, der lader mig få DVB-T
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville føle, at de ville arbejde på OK, men ikke så stor for modtagelse. Jeg vil få et TV-kort, der har en antenne tbh.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du får brug for en anstændig arial for god kvalitet pic & lyd.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg så disse på gadget vise, og de så i orden, og klarede sig godt i testene tror jeg. CG
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har en dårlig RAM stick ... men hvordan kan jeg vide, hvilken af de 4 er det? | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 10 | 12 juni 2008 19:45 |
| Mem stick fejl | robina80 | Drives & flytbare medier | 3 | 1 april 2008 12:51 |
| Fejlbehæftet stick RAM | dannyriches | CPU, bundkort og RAM | 9 | 15th Dec 2007 10:23 |
| New Memory Stick! | kooga | Drives & flytbare medier | 4 | 29 august 2007 15:49 |
| Bedste digitale kameraer - søger digitalkamera til PC brug | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21. okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |