![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen tapoja saada digitaalisen TV minun tyttöjen makuuhuone ja tuli koko digitaalinen tv-vastaanotin on muodoltaan USB-muistin, että pistokkeet osaksi standardi USB-portti ona PC? Onko kukaan tiedä, onko nämä ovat kaikki hyviä ja sinulla on oltava alueen oikeus naapurissasi lähetin? Sen vain olen yrittänyt käyttää sisäinen antenni, joka tv meidän talo ja vastaanotto on huono. Anteeksi jos tämä on väärä foorumi! kiitos Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeerm im ole aivan varma, mitä tämä usb kiinni on, mutta minulla on tv-kortti, että olen ottanut minun laptop yhdistetty ulkoiseen Ariel, jonka avulla sain freeview
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd kuvitella ne halua työskennellä OK mutta ei suurta vastaanottoa. I'd TV-kortti, jolla on antenni tbh.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarvitset kunnon arial hyvän laadun pic & ääntä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näin nämä gadget näyttää ja ne näytti kunnossa ja teki hyvin testit i think. CG
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Minulla on Bad RAM kiinni ... mutta kuinka voin kertoa, mitä 4 se on? | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 10 | 12th Jun 2008 19:45 |
| Mem kiinni virheestä | robina80 | Drives & Removable Media | 3 | 1st Apr 2008 12:51 |
| Virheellinen kiinni RAM-muistia | dannyriches | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 15. Joulukuu 2007 10:23 |
| Uusi Memory Stick! | kooga | Drives & Removable Media | 4 | 29th Aug 2007 15:49 |
| Parhaat digitaalikamerat - HAKU digitaalinen kamera PC-käyttöön | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 3 | 21. lokakuu 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |