![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik ben op zoek naar manieren om digitale tv in mijn slaapkamer meisjes en kwam via een digitale tv-ontvanger in de vorm van een USB-stick, die stekkers in een standaard USB-poort ona pc? Is er iemand weet of deze goed en moet je zijn in een ruimte rechts naast de deur aan de zender? Haar net heb ik geprobeerd met behulp van een interne antenne voor een tv in ons huis en de receptie is beroerd. Sorry als dit in het verkeerde forum! bedankt Decaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeerm im niet helemaal zeker weet wat deze USB stick, maar ik heb een tv-kaart die ik in mijn laptop is aangesloten op een externe Ariel dat laat me Freeview
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou denken ze werken goed, maar niet zo geweldig voor de receptie. Ik wil een tv-kaart met een antenne TBH.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet een fatsoenlijke Arial voor een goede kwaliteit pic & geluid.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zag deze op de gadget show en ze zag er goed en deed het goed in de tests, denk ik. CG