![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg ser på måter å få digital TV i mine jenter soverom og kom over en digital TV-mottaker i form av en USB-pinne, som kobles til en standard USB-port Ona PC? Does noen vite om dette er noe godt og har du å være i et område rett ved siden døren til senderen? Its like Jeg har prøvd å bruke en intern antenne for en tv i huset vårt mottak er elendig. Beklager hvis dette er i feil forum! takk Dean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeerm im ikke helt sikker på hva denne USB-pinne er, men jeg har et tv-kort som jeg satt i min laptop koblet til en ekstern Ariel som lar meg få freeview
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil tenke de ville fungere OK, men ikke så stor for resepsjonen. Jeg vil få et TV-kort som har en antenne tbh.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger en anstendig Arial for god bilde og lyd.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg så disse på gadget og de så alright og gjorde godt i tester tror jeg. CG
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg har et Bad RAM pinne ... men hvordan kan jeg vite hvilken av de 4 er det? | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | 12 juni 2008 19:45 |
| Mem Stick feil | robina80 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 1 april 2008 12:51 |
| Feil pinne RAM | dannyriches | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 15 desember 2007 10:23 |
| New Memory Stick! | kooga | Drivere og flyttbare medier | 4 | 29 august 2007 15:49 |
| Best digitalkameraer - ser for digitalkamera for PC bruk | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21 oktober 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |