![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alle, jeg har brug for hjælp til at opbygge / købe et budget skrivebordet.
Jeg er splittet mellem at købe en pre bygget mærke og opbygning af en opgraderes pc. Computeren vil hovedsageligt for at spille poker og spil, når jeg tilføje et godt grafikkort. Til sidst vil jeg gerne køre to 24 "TFT monitiors på 1600 - 1200 resolution Så kunne jeg også gøre med nogle råd om, hvilket grafikkort jeg skal tænke på at tilføje et par måneder. De spil jeg gerne vil spille, er NWN2 og UT3 Jeg ved det bliver en kamp på £ 300, Thats hvorfor im overvejer at købe en grundlæggende mærke skrivebordet for nu og da at vinde et større budget til at købe et spil rig senere. Jeg er så forvirret Jeg har brug for den nye pc ASAP fordi im tabe penge ved ikke at spillekort. Så vidt det er den grundlæggende skitse; 160GB harddisk 2GB RAM 2,4 GHz + 500W PSU Vista? Jeg har en GT6600-kortet, som jeg kunne bruge til den gennemsnitlige tid, så jeg gætte AMD ville være den rigtige vej at gå. Eller en £ 200-300 prebuilt .. ive fandt kun 2 af disse på ebuyer |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Se, om noget her tager din smarte. Du kan tilpasse alle modeller, eller hvis du ringer dem eller e-maile dem, de wil give dig et tilbud for alle spec du kaster på dem.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du vil få brug for et bundkort med et PCI-E x16 vognbane, hvis du vil opdatere dit kort i fremtiden. Sørg også for din 6600 er ikke AGP - hvis det er, du vil få brug for at få et budget PCI-E-kort eller et bundkort med ombord grafik årsag vil det ikke fungere.
|
|||
|
|||
|
Thanks for the replys Jeg kontrolleret site ud, sømme meget godt, men jeg carnt stille op med denne støjende bærbar computer til en anden uge.
Tiden er af de mest vigtige, så jeg vil blive bestiller en £ 200 grundlæggende Office System fra ebuyer morgen (på grund af deres hurtige deliverly) så jeg kan komme tilbage til arbejdet. Jeg vil bruge denne midlertidigt, mens jeg gemme op til en ultimative gaming rig, som jeg vil købe i bit i løbet af de kommende months.Then Jeg vil donere dette cheapy til min far, der stadig har en PIII med win ME .Jeg vil trawling forum for ne> <t par måneder at få et bedre billede af min drøm, som jeg vil bruge omkring £ 700 on! |