![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, minä tarvitsen apua rakennuksen / ostaa talousarvion työpöydälle. Olen revitty välillä ostamassa valmiiksi rakennetun brändin ja rakentaa korjauskelvottomiksi st. Tietokone on pääasiassa pelannut pokeria ja pelaamista, kun voin lisätä hyvän näytönohjaimen. Lopulta haluaisin käyttää kaksi kertaa 24 "TFT monitiors klo 1600 - 1200 päätöslauselman Joten voisi myös tehdä joitakin neuvoja, jotka näytönohjain i pitää ajatella lisäämällä muutaman kuukauden kuluessa. Pelit haluan pelata ovat NWN2 ja UT3 Tiedän, että se on taistelu £ 300, joten siksi im ostamista harkitaan perus-tuotemerkin kassa nyt sitten voittaa suuremman budjetin ostaa pelaamista rig myöhemmin. Olen niin hämmentynyt Tarvitsen uuden pc asap koska im menettää rahaa ei pelikortteja. Toistaiseksi tämä on perusasetuksen ääriviivat; 160 Gt: n kovalevy 2GB RAM 2,4 GHz + 500W PSU Vista? Minulla on GT6600 korttia, että voisin käyttää välin niin luulisin AMD olisi oikea tapa edetä. Tai £ 200-300 esikäännettyjen .. Ive vain löytyi 2 näistä on ebuyer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Katso, jos mitään tässä Ota fancy. Voit muokata kaikki mallit tai, jos rengas tai sähköpostitse, he wil antaa sinulle tarjouksen kaikista spec sinulla heittää niitä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet menossa tarve emolevy, jossa on PCI-E x16 lane Jos aiot päivittää kortin myös tulevaisuudessa. Varmista myös teidän 6600 ei AGP - jos se on, olet menossa on saatava talousarvion PCI-E-kortin tai emolevyn kanssa laivalla grafiikka aiheuttaa se ei toimi.
| |||
| |||
| Thanks for the replys Tarkistin sivuston pois, saumat erittäin hyvä, mutta i carnt sietää tätä meluisassa laptop toisen viikolla. Aika on suurin merkitys niin aion tilaaminen £ 200 perus Office-järjestelmän ebuyer huomenna (koska niiden nopea deliverly), jotta voin palata töihin. Aion käyttää tätä väliaikaisesti kun i tallentaa luoda lopullisena pelaamista rig jonka aion ostaa bitteinä yli tulevina months.Then i lahjoittaa tämän cheapy minun isä, joka on vielä PIII kanssa voittaa ME .I'll be troolikalastuksen foorumi ne> <t muutaman kuukauden saada paremman kuvan unelmani, joka minulla on menoja noin £ 700! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsevat neuvoja uuden tietokoneen Build £ 250-300 Talousarvio | BERTIE123 | Rautatavaran Chat | 2 | 11 marraskuu 2009 23:05 |
| Ystäväni haluaa rakentaa tietokoneen, hänen budjetti on $ 1300 | millindawilliams | Rautatavaran Chat | 1 | 17th Jun 2009 23:43 |
| Kuinka on minun rakentaa? - Tiukat talousarviosta (alle $ 500) | amb3sc | Rautatavaran Chat | 1 | 20. toukokuuta 2009 16:38 |
| 1. Aina Rakenna - $ 800 Talousarvio | Z32 | Rautatavaran Chat | 8 | 1st Apr 2009 13:01 |
| Oma budjetti rakentaa varten 150quid! | slipend | Rautatavaran Chat | 6 | 12th Aug 2007 11:05 |
| Thread Tools | |
| |