mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Dilema, prebuilt of bouwen? £ 300 begroting

Reply

Thread Tools
Old 14 januari 2008, 07:06
Nieuw Lid Fractie

Default Dilema, prebuilt of bouwen? £ 300 begroting

Hallo allemaal, Ik heb hulp nodig bij de bouw / aankoop van een begroting bureaublad.
Ik ben verscheurd tussen het kopen van een ingebouwde pre-merk en de opbouw van een moderniseerbare st.
De computer zal voornamelijk voor het spelen van poker en games als ik u een goede grafische kaart.
Uiteindelijk zou ik graag willen lopen twee 24 "tft monitiors op 1600 - 1200 resolutie
Dus ik zou ook wel wat advies over welke grafische kaart ik moet denken over het toevoegen van een paar maanden.
De games ik wil spelen zijn NWN2 en UT3

Ik weet dat het zal een strijd op £ 300, thats waarom im overweegt de aankoop van een fundamentele merk desktop voor nu en dan winnen van een groter budget voor de aanschaf van een gaming rig later.
Ik ben zo verward Ik moet het nieuwe pc zo snel mogelijk omdat im verliest geld door niet speelkaarten.

Tot nu toe is dit de basis-schema;
160GB harde schijf
2GB Ram
2.4Ghz +
500W PSU
Vista?
Ik heb een GT6600 kaart die ik kon gebruiken voor de gemiddelde tijd, dus ik denk dat de AMD zou de weg te gaan.

Of een £ 200-300 prebuilt .. ive alleen 2 van deze op ebuyer
Old 14 januari 2008, 10:21
Donor Groep

Zie als er iets hier neemt uw fantasie. U kunt alle modellen, of, als je ring of ze e-mailen, ze wil geven u een offerte voor een spec je gooien naar ze.
Ook als u wilt bouwen het zelf, ze hebben mobo / cpu-bundels hier

Ik ben afkomstig verschillende PC's van hen en zij hebben altijd betrouwbaar en zeer behulpzaam.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 15 januari 2008, 06:04
Donor Groep

Je gaat naar een moederbord met een PCI-E x16 lane als je gaat om uw kaart in de toekomst. Zorg er ook voor uw 6600 is geen AGP - als het is, je zal nodig hebben om een begroting PCI-E kaart of een moederbord met onboard grafische oorzaak zal het niet werken.

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 15 januari 2008, 10:06
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor de replys Ik heb de site uit, naden zeer goed, maar ik carnt opgemaakt met deze luidruchtige laptop voor een andere week.
Tijd is van het grootste belang, dus ik zal het bestellen van een £ 200 elementaire kantoor systeem van ebuyer morgen (als gevolg van hun snelle deliverly) dus ik kan weer aan het werk.
Ik zal gebruik maken van dit tijdelijk, terwijl ik sparen voor een ultieme gaming rig die i will buy in bits in de komende months.Then Ik zal dit cheapy doneren aan mijn vader die nog steeds een PIII met win ME.
Ik kom trawlvisserij het forum voor het ne> <t paar maanden een beter beeld van mijn droom, dat zal ik de uitgaven ongeveer £ 700 op!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.