![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo allemaal, Ik heb hulp nodig bij de bouw / aankoop van een begroting bureaublad.
Ik ben verscheurd tussen het kopen van een ingebouwde pre-merk en de opbouw van een moderniseerbare st. De computer zal voornamelijk voor het spelen van poker en games als ik u een goede grafische kaart. Uiteindelijk zou ik graag willen lopen twee 24 "tft monitiors op 1600 - 1200 resolutie Dus ik zou ook wel wat advies over welke grafische kaart ik moet denken over het toevoegen van een paar maanden. De games ik wil spelen zijn NWN2 en UT3 Ik weet dat het zal een strijd op £ 300, thats waarom im overweegt de aankoop van een fundamentele merk desktop voor nu en dan winnen van een groter budget voor de aanschaf van een gaming rig later. Ik ben zo verward Ik moet het nieuwe pc zo snel mogelijk omdat im verliest geld door niet speelkaarten. Tot nu toe is dit de basis-schema; 160GB harde schijf 2GB Ram 2.4Ghz + 500W PSU Vista? Ik heb een GT6600 kaart die ik kon gebruiken voor de gemiddelde tijd, dus ik denk dat de AMD zou de weg te gaan. Of een £ 200-300 prebuilt .. ive alleen 2 van deze op ebuyer |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Zie als er iets hier neemt uw fantasie. U kunt alle modellen, of, als je ring of ze e-mailen, ze wil geven u een offerte voor een spec je gooien naar ze.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Je gaat naar een moederbord met een PCI-E x16 lane als je gaat om uw kaart in de toekomst. Zorg er ook voor uw 6600 is geen AGP - als het is, je zal nodig hebben om een begroting PCI-E kaart of een moederbord met onboard grafische oorzaak zal het niet werken.
|
|||
|
|||
|
Bedankt voor de replys Ik heb de site uit, naden zeer goed, maar ik carnt opgemaakt met deze luidruchtige laptop voor een andere week.
Tijd is van het grootste belang, dus ik zal het bestellen van een £ 200 elementaire kantoor systeem van ebuyer morgen (als gevolg van hun snelle deliverly) dus ik kan weer aan het werk. Ik zal gebruik maken van dit tijdelijk, terwijl ik sparen voor een ultieme gaming rig die i will buy in bits in de komende months.Then Ik zal dit cheapy doneren aan mijn vader die nog steeds een PIII met win ME .Ik kom trawlvisserij het forum voor het ne> <t paar maanden een beter beeld van mijn droom, dat zal ik de uitgaven ongeveer £ 700 op! |