![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, jag behöver hjälp med att bygga / köpa en budget skrivbordet. Jag slits mellan att köpa en redan byggt varumärket och bygga en uppgraderbara st. Datorn kommer i huvudsak för att spela poker och spel när jag lägger ett bra grafikkort. Slutligen skulle jag vilja köra två 24 "TFT monitiors på 1600 - 1200 resolution Så jag skulle också kunna göra med några råd om vilka grafikkort jag bör tänka på att lägga i ett par månader. De spel jag vill spela är NWN2 och UT3 Jag vet att det kommer att bli en kamp på £ 300, thats varför im funderar på att köpa en grundläggande varumärket skrivbord för då och då vinna en större budget för att köpa en gaming rig senare. Jag är så förvirrad jag behöver nya st asap eftersom im förlora pengar genom att inte spelkort. Hittills är detta den grundläggande översikt; 160 GB hårddisk 2GB RAM 2.4Ghz + 500W PSU Vista? Jag har en GT6600 kort som jag kunde använda för tiden så jag antar att AMD skulle vara vägen att gå. Eller en £ 200-300 prebuilt .. ive bara hittat 2 av dessa på ebuyer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se om något här tar din lust. Du kan anpassa alla modeller, eller om du ringer eller skickar mail till dem, de wil ge er ett citat för någon spec du slänger dem.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kommer att behöva ett moderkort med en PCI-E x16 lane om man ska uppdatera ditt kort i framtiden. Se även till din 6600 är inte AGP - Om det är, du kommer att behöva för att få en budget PCI-E-kort eller ett moderkort med inbyggda grafiken orsakar det kommer inte att fungera.
| |||
| |||
| Tack för replys Jag kollade platsen ut, sömmar mycket bra men jag cArnt stå ut med detta noisy laptop för en vecka. Temne är av störst betydelse, så jag kommer att beställa ett £ 200 grundläggande office system från ebuyer morgon (på grund av deras snabba deliverly) så jag kan komma tillbaka till arbete. Jag kommer att använda denna tillfälligt medan jag spara upp till en slutlig gaming rig som jag kommer att köpa i bitar under de kommande months.Then jag kommer att donera denna cheapy att min pappa som fortfarande har en PIII med win ME .I'll be trålning forumet för ne> <t några månader att få en bättre bild av min dröm som jag kommer att ägna ungefär £ 700 om! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver råd om ny dator Build kr 250-300 Budget | bertie123 | General Hardware Chat | 2 | 11 november 2009 23:05 |
| Min vän vill bygga en dator, hans budget är $ 1300 | millindawilliams | General Hardware Chat | 1 | 17 juni 2009 23:43 |
| Hur har jag bygga? - Strikt budget (under $ 500) | amb3sc | General Hardware Chat | 1 | 20 maj 2009 16:38 |
| 1:a Ända Bygg - $ 800 Budget | Z32 | General Hardware Chat | 8 | 1 april 2009 13:01 |
| Min budget bygga för 150quid! | slipend | General Hardware Chat | 6 | 12 august 2007 11:05 |
| Thread Tools | |
| |