![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, jeg har 3 computere, der kører PCLinusOS 20.007 og jeg planlægger at tilføje en fjerde-computer med en moderne processor. Mine andre systemer er en Duron 700 og to socket 478 Athlons. Jeg vil gerne have min software pakker på en pc sammen med min store kapacitet HD, så en bruger kan få adgang til populære software og gemme arbejdet til en central HD. Am I beskriver en server anvendelsen og ville ubuntu eller PCLinusOS 2007 tillader mig at gøre dette og selvfølgelig hvordan indstiller jeg den? Tak |
|
| |||
| |||
| Det er nemt. Installere Linux på hver enkelt pc. Serveren er ikke anderledes end alle de øvrige. På en anden pc, når du komme til en login-skærmen, skal du vælge fjernbetjening login. Du må "se" skrivebordet på den server, som om du sad ved den. Du kan være nødt til at justere lyd indstillingerne, således at musikken spilles på fjernbetjeningen PC snarere end server men det er mindre. Jeg vil gå til de nyeste openSUSE selv, men jeg gerne PCLinuxOS. Ubuntu har jeg haft masser af problemer med hvad angår stabilitet. Men du kan blande dem alle, det virkelig betyder ikke noget. Der er en anden måde, og det er for at logge på lokalt og derefter bruge en ekstern Secure Shell til at køre server applikationer. Alle rigtig sjovt og langt mere sofistikeret end Windoze! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|