vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tarvitsenko Server?

Reply

Thread Tools
Old 11 lokakuu 2007, 17:40
Uusi Jäsen

Default Tarvitsenko Server?

Hei kaikille Olen 3 tietokoneet käynnissä PCLinusOS 20007 ja olen aikoo lisätä neljäsosaa tietokoneen, jossa on moderni prosessori. Omat muut järjestelmät ovat Duron 700 ja kaksi socket 478 Athlons.

Haluaisin minun ohjelmistopaketteja yhden pc yhdessä minun suurikapasiteettista HD niin, että käyttäjä voi käyttää suosittuja ohjelmia ja tallentaa työn keskeinen HD.

Olenko kuvaavat server-sovellus ja ubuntu tai PCLinusOS 2007 sallikaa minun tehdä tämä ja tietenkin miten saan sen?

Kiitos
Old 10 marraskuu 2007, 04:10
Rahoittajien ryhmän

Tämä on helppoa. Asenna Linux jokaiseen tietokoneeseen. Palvelin ei ole erilainen kuin kaikki muut.

Toiseen tietokoneeseen, kun pääsen kirjautumisen näytössä, valitse Etäkirjautumisen. Sitten ", katso" työpöydän palvelimen ikään kuin olit istuu sen. Saatat joutua säätämään ääniasetukset niin, että musiikki on pelataan kauko PC sijaan palvelimen mutta se on vähäinen.

Haluaisin mennä uusimman openSUSE tosin, mutta en kuten PCLinuxOS. Ubuntu Minulla on ollut paljon ongelmia osalta vakautta. Voit kuitenkin sekoita ne kaikki, se ei todellakaan asiaa.

On toinenkin tapa, ja se on sisäänkirjoittautumissivuksesi paikallisesti ja tällöin käyttää kauko-Secure Shell käyttää palvelin-sovelluksia. Kaikki hauskaa ja paljon kehittyneempiä kuin Windoze!
Old 10 marraskuu 2007, 09:04
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Windoze!

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
FTP-pääsy ongelma Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004 steveballmer Windows-käyttöjärjestelmät 0 12th Jun 2009 01:02
Terminal Server ei kirjautua - Windows 2003-palvelimen gideon112 Windows-käyttöjärjestelmät 0 5th Jun 2009 23:52
Windows 2003 SP2-palvelimeen Citrix PS 3.0 - Server käynnistyy uudelleen sen jälkeen, kun viimeinen käyttäjä kirjautuu ulos DMB Windows-käyttöjärjestelmät 0 20. toukokuuta 2009 13:40
Estetyt Server Gabe General Software Chat 1 30. lokakuu 2007 02:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.