![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille Olen 3 tietokoneet käynnissä PCLinusOS 20007 ja olen aikoo lisätä neljäsosaa tietokoneen, jossa on moderni prosessori. Omat muut järjestelmät ovat Duron 700 ja kaksi socket 478 Athlons. Haluaisin minun ohjelmistopaketteja yhden pc yhdessä minun suurikapasiteettista HD niin, että käyttäjä voi käyttää suosittuja ohjelmia ja tallentaa työn keskeinen HD. Olenko kuvaavat server-sovellus ja ubuntu tai PCLinusOS 2007 sallikaa minun tehdä tämä ja tietenkin miten saan sen? Kiitos |
|
| |||
| |||
| Tämä on helppoa. Asenna Linux jokaiseen tietokoneeseen. Palvelin ei ole erilainen kuin kaikki muut. Toiseen tietokoneeseen, kun pääsen kirjautumisen näytössä, valitse Etäkirjautumisen. Sitten ", katso" työpöydän palvelimen ikään kuin olit istuu sen. Saatat joutua säätämään ääniasetukset niin, että musiikki on pelataan kauko PC sijaan palvelimen mutta se on vähäinen. Haluaisin mennä uusimman openSUSE tosin, mutta en kuten PCLinuxOS. Ubuntu Minulla on ollut paljon ongelmia osalta vakautta. Voit kuitenkin sekoita ne kaikki, se ei todellakaan asiaa. On toinenkin tapa, ja se on sisäänkirjoittautumissivuksesi paikallisesti ja tällöin käyttää kauko-Secure Shell käyttää palvelin-sovelluksia. Kaikki hauskaa ja paljon kehittyneempiä kuin Windoze! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| FTP-pääsy ongelma Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 12th Jun 2009 01:02 |
| Terminal Server ei kirjautua - Windows 2003-palvelimen | gideon112 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 5th Jun 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2-palvelimeen Citrix PS 3.0 - Server käynnistyy uudelleen sen jälkeen, kun viimeinen käyttäjä kirjautuu ulos | DMB | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 20. toukokuuta 2009 13:40 |
| Estetyt Server | Gabe | General Software Chat | 1 | 30. lokakuu 2007 02:46 |
| Thread Tools | |
| |