mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Moet ik een server?

Reply

Thread Tools
Old 11 okt 2007, 17:40
Nieuw Lid Fractie

Default Moet ik een server?

Hallo iedereen Ik heb 3 computers met PCLinusOS 20007 en ik ben van plan toe te voegen vierde computer met een moderne processor. Mijn andere systemen zijn een Duron 700 en twee socket 478 Athlons.

Ik wil graag mijn software op een pc samen met mijn grote capaciteit HD, zodat een gebruiker kan toegang populaire software en opslaan werken aan een centraal HD.

Ben ik de beschrijving van een server applicatie en zou ubuntu of PCLinusOS 2007 staat u mij toe om dit te doen en natuurlijk hoe kan ik instellen?

Bedankt
Old 10 november 2007, 04:10
Donor Groep

Dit is gemakkelijk. Linux installeren op elke pc. De server is niet anders dan de rest.

Op een andere pc, als je op een login-scherm, kies remote login. Je dan "zie" het bureaublad van de server als u de vergadering in. U kan het nodig zijn om audio-instellingen aanpassen zodat de muziek wordt gespeeld op de remote pc in plaats van de server, maar dat is gering.

Ik zou gaan voor de nieuwste openSUSE al, maar ik doe graag PCLinuxOS. Ubuntu heb ik veel problemen met de stabiliteit. U kunt echter meng ze allemaal, het is echt niet uit.

Er is een andere manier, en dat is om in te loggen en vervolgens lokaal gebruik van een remote secure shell server applicaties te draaien. Allemaal leuk en veel geavanceerder dan windows!
Old 10 november 2007, 09:04
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike0001 View Post
Windows!

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
FTP-toegang probleem op Windows 2003 Server met ISA Server 2004 steveballmer Windows besturingssystemen 0 12 jun 2009 01:02
Terminal-server niet inloggen - Windows 2003-server gideon112 Windows besturingssystemen 0 De 5 juni 2009 23:52
Windows 2003 SP2 server op Citrix PS 3.0 - Server opnieuw opgestart na de laatste gebruiker zich afmeldt DMB Windows besturingssystemen 0 20 mei 2009 13:40
Geblokkeerde Server Gabe Algemene programmatuurnoot Chat 1 30 okt 2007 02:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.