![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen Ik heb 3 computers met PCLinusOS 20007 en ik ben van plan toe te voegen vierde computer met een moderne processor. Mijn andere systemen zijn een Duron 700 en twee socket 478 Athlons. Ik wil graag mijn software op een pc samen met mijn grote capaciteit HD, zodat een gebruiker kan toegang populaire software en opslaan werken aan een centraal HD. Ben ik de beschrijving van een server applicatie en zou ubuntu of PCLinusOS 2007 staat u mij toe om dit te doen en natuurlijk hoe kan ik instellen? Bedankt |
|
| |||
| |||
| Dit is gemakkelijk. Linux installeren op elke pc. De server is niet anders dan de rest. Op een andere pc, als je op een login-scherm, kies remote login. Je dan "zie" het bureaublad van de server als u de vergadering in. U kan het nodig zijn om audio-instellingen aanpassen zodat de muziek wordt gespeeld op de remote pc in plaats van de server, maar dat is gering. Ik zou gaan voor de nieuwste openSUSE al, maar ik doe graag PCLinuxOS. Ubuntu heb ik veel problemen met de stabiliteit. U kunt echter meng ze allemaal, het is echt niet uit. Er is een andere manier, en dat is om in te loggen en vervolgens lokaal gebruik van een remote secure shell server applicaties te draaien. Allemaal leuk en veel geavanceerder dan windows! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| FTP-toegang probleem op Windows 2003 Server met ISA Server 2004 | steveballmer | Windows besturingssystemen | 0 | 12 jun 2009 01:02 |
| Terminal-server niet inloggen - Windows 2003-server | gideon112 | Windows besturingssystemen | 0 | De 5 juni 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 server op Citrix PS 3.0 - Server opnieuw opgestart na de laatste gebruiker zich afmeldt | DMB | Windows besturingssystemen | 0 | 20 mei 2009 13:40 |
| Geblokkeerde Server | Gabe | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 30 okt 2007 02:46 |
| Thread Tools | |
| |