![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan virkelig lide dette sted, og jeg troede bare jeg lader jer vide, som jeg dont ønsker du at blive ofre, som jeg har. Jeg betalte knap 900 £ computeren holder crasing De fik en 50/50 chance for, at det sker softwaren er slemt, som det virkelig kan ikke bruges Den indstilling er helt forkert. Jeg var nødt til at få en computer Savy ven til at hjælpe mig ud. min ven bruge timer sortering af de ting Jeg har stadig inconter problemer når jeg downloader gemme programmer det virker på min fars dell, men ikke på maske Jeg var nødt til at hente forskellige progames for dette arbejde Jeg var nødt til at finde måder at løse problemer, som er godt i livet og ikke un nessaery problemer kaldet masker op, og de siger det er et software-problem, og de plejer bytte den til en ny. guys dont offer som mig dont nogensinde købe en maske computer |
|
| |||
| |||
| Hvis du er ny på computere dont købe det jeg dont mene den erfarne fyr ville ved den enten |
|
| |||
| |||
| masker op - rodet op XD plejer de betaler dig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aldrig hørt om dem i al ærlighed
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| samme, også gjorde du købe online? eller fra en butik. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hørt om dem, har jeg altid catergorised dem med folk som Q-Tec, eMachines, etc. ..
|
| |||
| |||
| online, men jeg lært min lektie, og håber, at andre mennesker kan lære af det. Jeg ville ønske jeg kunne få en ny computer, men jeg brugte de penge, der allerede nej, de plejer tilbagebetale dig de siger det er ikke et hardware-problem, så intet, de kan gøre faste softwaren igen for mig, men det stadig keeped crahing, og de lægger skylden på mig. selv mine venner sagde, at det er en skidt computer Han sagde jeg det bedre, få en 300 £ dell ![]() Det eneste jeg kan gøre, er at grine det ud |
|
| |||
| |||
| whats de spec for det, bare nysgerrig for den pris?
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg tænker skal jeg holde skærmen og tastaturet, men ændring af computeren. eller jeg kan starte fra bunden, og udslette den software og starte forfra, men virkelig jeg dont ønsker at lære om at bygge en computer er ved at opbygge en computer let? |
|
| |||
| |||
| dens forvirrende at lære, men en du gør dig klar over, hvor nemt det kan være, jeg forventer, at computeren blev leveret med en XP / Vista disk? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mesh Powerview Notesbog skyld - Proccessor brændt ud? | entrepreneurmatthew | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 14 juni 2009 09:54 |
| Dont prøve dette derhjemme | redden137 | Cases & Strømforsyninger | 16 | 2 oktober 2008 08:41 |
| Jeg har brug for hjælp, og jeg dont kende hvor kan man gå? | Sasquatch | General Hardware Chat | 12 | 22 marts 2008 04:36 |
| Har du brug for hjælp i dont know, hvordan man bruger det? | Cew27 | Cases & Strømforsyninger | 6 | 25th Dec 2007 15:39 |
| Har du brug for hjælp, men dont KNO wat med | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26 august 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |