![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Pidän todella tästä paikasta, ja haluaisin vain kertoa te tiedätte niin i dont halua sinun uhria kuin olen. Maksoin hieman alle £ 900 tietokoneeseen pitää crasing sinulla on 50/50 mahdollisuus, että tapahtuu ohjelmisto on huono, koska se erikoiskieli todella käyttää jossa ovat kaikki väärässä. Minun oli päästävä tietokonetta kotonaan ystävä auttaa minua. ystäväni tuntikausia selvitettäisiin jutut Olen edelleen inconter ongelmia kun lataan tallentaa ohjelmia se toimii minun isät Dell mutta ei mesh Minun oli pakko ladata erilaisia progames tätä työtä Minun oli löydettävä keinoja ratkaista ongelmia, mikä on hyvää elämää, eikä YK: nessaery ongelmia kutsuttu silmät ylös ja he sanovat sen ohjelmisto ongelma, ja ne tapana vaihtaa sen uuteen. guys dont uhreja kuten me dont koskaan ostaa verkon tietokone |
|
| |||
| |||
| Jos olet uusi tietokone dont hankkia se i dont think kokenut mies olisi se joko |
|
| |||
| |||
| mesh up - sekaisin XD tapana he tukea sinua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| koskaan edes kuullut niistä rehellisesti
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Sama myös ostitte verkossa? tai tallentaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen kuullut niistä, olen aina catergorised ne tykkää Q-Tec, eMachines, jne. ..
|
| |||
| |||
| verkossa, mutta olen oppinut minun opetus ja toivon muut ihmiset voivat oppia siitä. Toivon, että voisin saada uusi tietokone, mutta käytin rahat jo No ne tapana tukea teitä Sanotaan, että se ei ole laitevika niin ei se voi tehdä kiinteän ohjelmiston uudelleen minulle, mutta se on edelleen keeped crahing ja ne syyttää minua. vaikka ystäväni sanoi, että on roska-tietokone Hän sanoi minun on parempi saada £ 300 Dell ![]() ainoa mitä voin tehdä, on nauraa se pois |
|
| |||
| |||
| Mikä spec se, vain utelias ja hinta?
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Mielessäni on minun pitää seurata ja näppäimistö, mutta muuttaa tietokoneen. tai voin aloittaa tyhjästä ja pyyhi pois ohjelmisto ja aloittaa alusta, mutta todella I dont halua oppia rakentamaan tietokone rakentaa tietokone helppoa? |
|
| |||
| |||
| sen hämmentävää oppia mutta et huomaa, kuinka helppoa se voi olla, odotan tietokoneen mukana XP / Vista-levylle? |