![]() |
|
| |||
| |||
| Ik hou echt van deze plek en ik dacht ik laat jullie weten als i dont wil je slachtoffer als ik val hebben. Ik betaalde net onder de 900 pond de computer blijft crasing je hebt een 50/50 kans dat zoiets gebeurt de software is slecht als het echt cant worden gebruikt de instelling zijn allemaal verkeerd. Ik had om een computer Savy vriend om me te helpen. mijn vriend uren sorteren van de spullen i still inconter problemen als ik download programma's slaan het werkt op mijn vaders dell, maar niet op de maas Ik had voor het downloaden van verschillende progames voor dit werk Ik moest vinden om problemen op te lossen, die goed is in het leven en niet un nessaery problemen riep mesh up en ze zeggen dat het een software probleem is en ze gewoon ruilen voor een nieuwe. jongens het slachtoffer dont like me dont ooit koop een maas computer |
|
| |||
| |||
| Als u nieuw bent met computers dont kopen i dont think de ervaren man zou door het ofwel |
|
| |||
| |||
| mesh up - mess up xd wont ze restitutie u? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nooit van gehoord in alle eerlijkheid
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| hetzelfde, ook heb je kopen online? of uit een winkel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb gehoord van hen, heb ik altijd catergorised ze met de wil van Q-Tec, eMachines, enz. ..
|
| |||
| |||
| online maar ik heb mijn les geleerd en hoop dat andere mensen kunnen leren. Ik wou dat ik een nieuwe computer te krijgen, maar ik besteed het geld al geen restitutie je ze gewoon ze zeggen dat het niet een hardware probleem, zodat ze niets kunnen doen de vaste de software opnieuw voor mij, maar het nog steeds keeped crahing en ze de schuld op mij. zelfs mijn vrienden gezegd dat het een rommel computer Hij zei dat ik beter af zijn krijgen een 300 pond dell ![]() Het enige wat ik kan doen is lachen it off |
|
| |||
| |||
| whats the spec voor, gewoon nieuwsgierig naar de prijs?
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Ik denk zal ik houden de monitor en het toetsenbord, maar de computer te wijzigen. of ik kan starten vanaf nul en veeg uit de software en begin helemaal opnieuw, maar echt i dont willen leren over het bouwen van een computer is het bouwen van een computer makkelijk? |
|
| |||
| |||
| verwarrend zijn om te leren maar je doet je beseffen hoe eenvoudig het kan zijn, ik verwacht dat uw computer werd geleverd met een XP / Vista schijf? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mesh Powerview persbericht Fout - Proccessor brandde uit? | entrepreneurmatthew | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 14 jun 2009 09:54 |
| Dont try this at home | redden137 | Cases & Power Supplies | 16 | 2nd Oct 2008 08:41 |
| Ik heb hulp nodig en i dont weet waar naartoe? | Sasquatch | Algemeen Hardware Chat | 12 | 22 mrt 2008 04:36 |
| Need help i dont know-how te gebruiken? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 6 | 25 dec 2007 15:39 |
| Hulp nodig, maar dont kno wat met | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26 aug 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |