![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg liker dette stedet og jeg tenkte jeg fortelle dere vet at som i dont du å bli offer som jeg har. Jeg betalte i underkant av £ 900 datamaskinen holder crasing du har en 50/50 sjanse for at skjer programvaren er ille som det skrånende virkelig brukes innstillingen er helt feil. Jeg måtte få en datamaskin Savy venn til å hjelpe meg ut. min venn tilbringe flere timer å sortere ut ting jeg fremdeles inconter problemer når jeg laster ned lagre programmene fungerer på min pappaer dell men ikke på mesh Jeg måtte laste ned forskjellige progames for at dette skal fungere Jeg måtte finne måter å løse problemer som er godt i livet og ikke un nessaery problemer kalles mesh opp og de sier det er et software problem, og de pleide bytte den for en ny. fyrene dont bli offer som meg dont ever kjøpe en maske datamaskin |
|
| |||
| |||
| hvis du er ny på datamaskiner dont buy it jeg dont overveie den erfarne fyr ville av det heller |
|
| |||
| |||
| mesh up - søl opp XD wont de refundere deg? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aldri hørt om dem i all ærlighet
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| samme gjorde også du kjøpe på nettet? eller fra en butikk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har hørt om dem, har jeg alltid catergorised dem med det liker av Q-Tec, eMachines, osv. ..
|
| |||
| |||
| online, men jeg lærte meg lærdom og håper andre kan lære av det. Jeg skulle ønske jeg kunne få en ny datamaskin, men jeg brukte de pengene som allerede nei de wont refusjon deg de sier det ikke er et maskinvareproblem så ingenting de kan gjøre den faste programvaren på nytt for meg, men det fortsatt keeped crahing og de legger skylden på meg. med mine venner sa at det er søppel datamaskin Han sa jeg være bedre få en £ 300 dell ![]() Det eneste jeg kan gjøre er å le det bort |
|
| |||
| |||
| whats the spec for det, bare nysgjerrig på prisen?
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg tenker jeg skal holde skjermen og tastaturet, men endringen datamaskinen. eller jeg kan starte fra bunnen av og stryke ut programvaren og starte helt på nytt, men egentlig jeg dont vil lære om å bygge en datamaskin bygger en datamaskin enkelt? |
|
| |||
| |||
| det forvirrende å lære, men det du ikke forstår deg hvor enkelt det kan være, jeg forventer at datamaskinen ble levert med xp / vista diskett? |