![]() |
|
| |||
| |||
| Jag gillar verkligen det här stället och jag tänkte att jag låter ni vet som jag dont vilja att du faller offer som jag har. Jag betalade knappt 900 £ datorn håller crasing Du har en 50/50 chans att det händer programvaran är dålig eftersom den skränande verkligen skall användas inställningen är helt fel. Jag var tvungen att få en kompis dator Savy att hjälpa mig. min vän spendera timmar sortera ut grejer jag fortfarande inconter problem när jag hämtar spara program fungerar på min pappor Dell men inte på mesh Jag var tvungen att ladda ned olika progames för att detta ska fungera Jag var tvungen att hitta sätt att lösa problem som är bra i livet och inte un nessaery problem kallade mesh upp och de säger att det är en programvara problem och de brukar byta ut det mot ett nytt. guys dont offer like me dont någonsin köpa en maska dator |
|
| |||
| |||
| Om du är ny på datorer dont buy it i dont think erfaren kille skulle genom det antingen |
|
| |||
| |||
| maska up - trassel xd blir de bidrag du? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aldrig ens hört talas om dem i ärlighetens
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| samma, även köpte du på nätet? eller från en butik. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har hört talas om dem, jag har alltid catergorised dem med till exempel Q-Tec, eMachines, etc. ..
|
| |||
| |||
| online men jag lärt min läxa och hoppas att andra människor kan lära av det. Jag önskar jag kunde få en ny dator men jag spenderade pengar redan no they wont återbetalning dig De säger att det inte är ett hårdvaruproblem så ingenting de kan göra den fasta programvaran på nytt för mig men det är fortfarande keeped crahing och de lägger skulden på mig. Även mina vänner sa att det är en soptipp dator Han sa att jag kan bättre få en 300 £ dell ![]() Det enda jag kan göra är att skratta bort det |
|
| |||
| |||
| whats the spec för det, bara nyfiken på priset?
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Jag tänker ska jag hålla bildskärm och tangentbord men ändra datorn. eller jag kan börja från noll och utplåna programvaran och börja om igen men egentligen hade jag dont vilja att lära sig om att bygga en dator bygger en dator enkelt? |
|
| |||
| |||
| dess förvirrande att lära sig men en man Inser du hur enkelt det kan vara, jag förväntar datorn levererades med ett XP / Vista disk? |