![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi Guys,
Jeg søger ind i bygningen mit eget system. Jeg ønsker bare at sikre alle mine dele i dette system vil fungere ordentligt og i stand til at kommunikere (sende / modtage data) med andre dele inden for systemet. Her er mit udgangspunkt: AMD Phenom 9750 Quad Core AM2 + 2400MHZ 4MB Cache Gigabyte GA-MA78GM-US2H AM2 +, AMD780G, mATX, GBE LAN, 1394, HDMI Kingston DDR2 1G PC6400 800 DDR2 RAM (Single Stick Kingston DDR2 1G PC6400 800 DDR2 RAM (Single Stick Samsung 500g SATA II 7200rpm Asus GF9500 512M Magic PCIE2.0 DVI-I HDCP HDMI LG W2242T-BF 22 "LCD 5ms 8000: 1 D-Sub DVI-D LG H22NS30 SATA 22X + - Super Multi DVD Rewriter Sort med Software Thermaltake M9 Midi Tower Black (med 430W PSU) Microsoft Basic Black Value Pack med Optical Mouse. Alle disse dele er fra her. Jeg agter at bruge XP Home Edition som sin OS. Er jeg i stand til at bruge Vista 32bit/64bit i fremtiden uden at opgradere på sin hardware? Er det muligt at opgradere til 4G RAM? Heard 32bit system kan kun i stand til at vælge en total (video kortets hukommelse + system memory) af 3.5G hukommelse RAM Skærmkort (Asus GF9500 512M Magic PCIE2.0 DVI-I HDCP HDMI) er udsolgt i øjeblikket. Er jeg i stand til at bruge Gigabyte GeForce 9500GT 1G OverClock 650MHz som erstatning? Jeg bare ikke sikker på om den beskrivelse af 1G Overclock 650Mhz? Kunne du foreslå et skærmkort? I dont behovet fremragende skærmkort, noget rimelige ville være fint, da jeg er lige i Warcraft og Need for Speed-Carbon: smile: Jeg foretrækker at have trådløse kort, men bare ikke sikker på, hvordan du vælger dem. Jeg har en trådløs ADSL-forbindelse til rådighed. Please hjælp mig med at vælge et trådløst kort til mit skrivebord. ------------- Tak på forhånd for Deres venlige hjælp og jeg sætter pris på enhver form for guide / henstilling eller rådgive om bygge. Vick |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Undlad at købe 2 enkeltsenge sticks af RAM, som i seperatly.
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Købe to af samme model i én pakke er bare gerne købe to separat og derefter sætte dem i samme taske!
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|