![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Killar, Jag ser till att bygga upp mitt eget system. Jag vill bara att alla mina delar i detta system skulle fungera väl och kunna kommunicera (skicka / ta emot data) med andra delar i systemet. Här är min bygga: AMD Phenom 9750 Quad Core AM2 + 2400MHZ 4MB Cache Gigabyte GA-MA78GM-US2H AM2 +, AMD780G, mATX, GBE Lan, 1394, HDMI Kingston DDR2 1G PC6400 800 DDR2 RAM (Single Stick Kingston DDR2 1G PC6400 800 DDR2 RAM (Single Stick Samsung 500g SATA II 7200rpm Asus GF9500 512MB Magic PCIE2.0 DVI-I HDCP HDMI LG W2242T-BF 22 tums LCD 5ms 8000: 1 D-Sub DVI-D LG H22NS30 SATA 22X + - Super Multi DVD Rewriter Svart med Software Thermaltake M9 Midi Tower Black (med 430W PSU) Microsoft Basic Black Value Pack med Optical Mouse. Alla dessa delar är från här. Jag har för avsikt att använda XP Home Edition som operativsystem. Är jag kunna använda Vista 32bit/64bit i framtiden utan att uppgradera sin hårdvara? Är det möjligt att uppgradera till 4G RAM? Heard 32bit system endast skulle kunna ta en total (grafikkort minne + systemminne) för 3.5G minne RAM Grafikkort (Asus GF9500 512MB Magic PCIE2.0 DVI-I HDCP HDMI) är slut i lager för närvarande. Kan jag använda Gigabyte GeForce 9500GT 1G överklockning 650MHz som sin ersättare? Jag bara inte säker på om beskrivningen av 1G överklockning 650Mhz? Kan du föreslå ett grafikkort? I dont behöver utmärkt grafikkort, något rimliga vore bra för mig just i warcraft och Need for Speed-Carbon: grin: Jag föredrar att ha trådlösa kortet men bara inte säker på hur du väljer dem. Jag har ett trådlöst ADSL-anslutning finns. Snälla hjälp mig att välja ett trådlöst kort till min dator. ------------- Tack på förhand för er hjälp och jag uppskattar all sorts guide / rekommendation eller råd om bygga. Vick |
|
| |||
| |||
| Vill inte köpa 2 enda minnen RAM, som i seperatly. Du bör köpa dem som en uppsättning, så 2 av dem kommer i 1-pack. På så sätt kommer de att vara så lika som möjligt, vilket är nödvändigt för dem att arbeta i DIMM drift. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Att köpa två av samma modell i ett paket är precis som att köpa två separat och sedan sätta dem i samma påse!
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|