mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Endless Problemen Windows Wont Start Nu

Reply

Thread Tools
Old 12 januari 2008, 12:43
Nieuw Lid Fractie

Default Endless Problemen Windows Wont Start Nu

Oke, dus een beetje geleden mijn oude computer overleden. Ik heb een aantal nieuwe onderdelen, aangesloten em all in, en dan had ik moeite opstart. Ten slotte vond ik een Sata harde schijf naar de installatie van een nieuw OS op om dingen ga. Alles werkte prima voor een beetje. Ik was het installeren van alle drivers, en klaar om mijn nieuwe CPU, maar toen ik probeerde te herstarten, maar gewoon verder gaan langs de ramen laden scherm wordt geladen, een beetje, dan is uitgeschakeld! En als ik probeer te gaan in de veilige modus, alleen opnieuw op. Betekent dit klinkt als een hardware-probleem?

Ook, zoals een nabeschouwing, de schroeven voor mijn cpu fan ga via het moederbord en het contact met de backplate, (dichten van de kloof tussen de stijgbuizen) is deze problematiek?
Any ideas?
Old 12 jan 2008, 13:04
Donor Groep

proberen te herstellen van de Windows-installatie met uw Windows-cd de eerste plaats, als het wordt afgesloten tijdens die dan zou worden hardware, anders is het een probleem met de windows installatie meest waarschijnlijke

Mijn Systeem: hAvAAck build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moederbord:
Asus P5N-E
RAM Geheugen:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
Nvidia EVGA e-GeForce 8600GT
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optische Drive (s):
Dood
Case / PSU:
Generieke zaak, Algemene PSU
Koeling:
Zalman 92mm
Netwerk / Internet:
onboard
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ult, Ubuntu 7.10 64-bits
Old 13 januari 2008, 02:06
Donor Groep

Citaat:
Ook, zoals een nabeschouwing, de schroeven voor mijn cpu fan ga via het moederbord en het contact met de backplate, (dichten van de kloof tussen de stijgbuizen) is deze problematiek?
Ja, als je bedoelt dat ze het aanraken van de zaak. Je vergat te installeren uw standoffs en nu is het kortsluiting.

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows opstart problemen. proyal03 Windows besturingssystemen 12 29e sep 2008 11:49
Windows wont start ghbnic Windows besturingssystemen 4 11 mei 2008 14:27
Veranderende Ram nu computer wont start HELP! kkhimji2001 CPUs, Moederborden & RAM 17 22 apr 2008 11:51
Ran herstel schijf en nu ramen wont start emmajw4 Windows besturingssystemen 3 16 feb 2008 13:02
Mijn computer wont beginnen de OS! ashaiba Algemeen Hardware Chat 2 14 nov 2007 11:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.