![]() |
|
| |||
| |||
| Oke, dus een beetje geleden mijn oude computer overleden. Ik heb een aantal nieuwe onderdelen, aangesloten em all in, en dan had ik moeite opstart. Ten slotte vond ik een Sata harde schijf naar de installatie van een nieuw OS op om dingen ga. Alles werkte prima voor een beetje. Ik was het installeren van alle drivers, en klaar om mijn nieuwe CPU, maar toen ik probeerde te herstarten, maar gewoon verder gaan langs de ramen laden scherm wordt geladen, een beetje, dan is uitgeschakeld! En als ik probeer te gaan in de veilige modus, alleen opnieuw op. Betekent dit klinkt als een hardware-probleem? Ook, zoals een nabeschouwing, de schroeven voor mijn cpu fan ga via het moederbord en het contact met de backplate, (dichten van de kloof tussen de stijgbuizen) is deze problematiek? Any ideas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| proberen te herstellen van de Windows-installatie met uw Windows-cd de eerste plaats, als het wordt afgesloten tijdens die dan zou worden hardware, anders is het een probleem met de windows installatie meest waarschijnlijke
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows opstart problemen. | proyal03 | Windows besturingssystemen | 12 | 29e sep 2008 11:49 |
| Windows wont start | ghbnic | Windows besturingssystemen | 4 | 11 mei 2008 14:27 |
| Veranderende Ram nu computer wont start HELP! | kkhimji2001 | CPUs, Moederborden & RAM | 17 | 22 apr 2008 11:51 |
| Ran herstel schijf en nu ramen wont start | emmajw4 | Windows besturingssystemen | 3 | 16 feb 2008 13:02 |
| Mijn computer wont beginnen de OS! | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |