mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Endless Problemer, Windows wont Start nå

Reply

Thread Tools
Old 12th 2008, 12:43
New Member Group

Default Endless Problemer, Windows wont Start nå

Alright, så litt siden min gamle datamaskin døde. Jeg har noen nye deler, plugget em all in, og jeg hadde problemer med å starte opp. Til slutt fant jeg en SATA HDD å installere et nytt operativsystem på å få ting skal. Alt arbeidet stort for en bit. Jeg var installere alle driverne, og bli klar til å bruke min nye CPU, men når jeg prøvde å starte den, den wont gå forbi vinduene loading skjermen, det lastes inn på litt, og deretter avsluttes! Og hvis jeg prøver å gå i sikkermodus, Det bare nytt. Betyr dette høres ut som en hardware problem?

Også som et afterthought, skruene for min CPU vifte gå gjennom hovedkortet og berøres backplate (lukke gapet mellom stigerør) er dette problematisk?
Noen ideer?
Old 12th 2008, 13:04
Donor Group

prøver å reparere Windows-installasjonen din windows cd først og fremst hvis det avsluttes i løpet av den så den skulle være hardware relatert, ellers er det et problem med Windows-installasjonen mest sannsynlig

Min System: hAvAAck Bygg 3

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Hovedkort:
Asus P5N-E
RAM-minne:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
Samsung 500GB @ 7200RPM
Optisk stasjon (er):
Død
Case / PSU:
Generisk Case, Generisk PSU
Cooling:
Zalman 92mm
Nettverk / Internett:
onboard
Skjerm (er):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 13th 2008, 02:06
Donor Group

Sitat:
Også som et afterthought, skruene for min CPU vifte gå gjennom hovedkortet og berøres backplate (lukke gapet mellom stigerør) er dette problematisk?
Ja, hvis du mener de er rørende saken. Du glemte å installere standoffs og nå er det shorting.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.