![]() |
|
| |||
| |||
| Okej, så lite sedan min gamla dator dog. Jag har lite nya delar, ansluten em all in och jag hade problem att starta upp. Slutligen hittade jag ett Sata hdd att installera ett nytt OS för att få saker händer. Allt fungerade perfekt för lite. Jag har installerat alla drivrutiner och redo att använda min nya CPU, men när jag försökte starta om den, det brukar gå förbi fönstren lastning skärmen, den laddas av en bit, sedan stängs av! Och om jag försöker gå i felsäkert läge Det bara startar om. Låter det här som en maskin problem? Också, som en i efterhand, skruvarna för min cpu fläkten gå igenom moderkortet och röra backplate (överbrygga klyftan mellan Stigarledningar) är detta problematiskt? Några idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| försöka reparera windows installation med din Windows cd först och främst, om den stängs av under det sedan skulle vara hårdvara närstående, annars är det ett problem med Windows-installationen troligaste
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows startar problem. | proyal03 | Windows-operativsystem | 12 | 29 sep 2008 11:49 |
| Windows brukar börja | ghbnic | Windows-operativsystem | 4 | 11 maj 2008 14:27 |
| Byta Ram nu dator brukar börja HJÄLP! | kkhimji2001 | Processorer, moderkort & RAM | 17 | 22 april 2008 11:51 |
| Ran återvinning disken och nu windows wont start | emmajw4 | Windows-operativsystem | 3 | 16 februari 2008 13:02 |
| Min dator brukar starta OS! | ashaiba | General Hardware Chat | 2 | 14 november 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |