![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå heres problemet: Jeg sætter en USB 2.0 PCI adapter i min computer. Jeg gik og kontrolleret i Device Manager og alt fungerede fint, så jeg sluttet i en MP3-oplader med ingenting om det, og min computer lukker og plejer tænder. Kan nogen hjælpe?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tag strømforsyningskabel i 30 sekunder derefter prøve igen til magten for den.
| |||
| |||
| Strømforsyningskabel ... Ligesom væg stikket? |
|
| |||
| |||
| Ja, det rydder strøm fra pc'en og nulstiller alt. Hvilket er en god idé, da det lyder som noget shorted ud. |
|
| |||
| |||
| og med eller uden kortet? |
|
| |||
| |||
| Det var arbejdet med kortet ikke var det? Det lyder som den lead/mp3 opladeren er skyld så afmonterer det første. |
|
| |||
| |||
| Der var ikke noget på opladeren på det tidspunkt Oh yeah og førerne var ikke installerer ret |
|
| |||
| |||
| Den eneste grund til en pc ikke tænder er hardware relateret. Så ... afmonterer hvad du sluttet, når den slukkes, afmonterer lysnettet i 30 sekunder og derefter forsøge at magten for den. |
|
| |||
| |||
| ok |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IE8 navigationslinje er sort | tan zhiyong | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 2 oktober 2009 09:46 |
| Black & White 2! Hjælp! | matt123456789 | PC & Console Gaming | 1 | 16 august 2008 05:59 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 15 juni 2008 07:49 |
| TFT ikke vise sort | d0od | Grafikkort & Monitors | 3 | 15. maj 2008 23:36 |
| Google Black | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 15 | 30 marts 2008 01:56 |
| Thread Tools | |
| |