![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou heres het probleem: Ik heb een USB 2.0 PCI-adapter in mijn computer. Ik ging en gecontroleerd in de Device Manager en alles werkte prima, dus ik aangesloten op een MP3-lader met niets erop en mijn computer afsluiten en wont ingeschakeld. Kan iemand helpen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haal de netspanning gedurende 30 seconden en probeer het opnieuw aan de macht op.
| |||
| |||
| Netstroom ... Net als de stekker? |
|
| |||
| |||
| Ja, hij wist de macht van de pc en zet alles. Dat is een goed idee als het klinkt als iets uit kortgesloten. |
|
| |||
| |||
| en met of zonder de kaart? |
|
| |||
| |||
| Het was werken met de kaart is het niet? Het klinkt als de lader is lead/mp3 schuld dus haal die eerst. |
|
| |||
| |||
| Er wasnt alles op de lader op het moment Oh ja, en de coureurs waren niet installeren recht |
|
| |||
| |||
| De enige reden dat een computer wordt niet ingeschakeld is hardware gerelateerd. Dus ... trek wat u aangesloten bij het uitschakelen, de stekker uit het stopcontact gedurende 30 seconden en dan proberen aan de macht op. |
|
| |||
| |||
| oke |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IE8 navigatiebalk is zwart | tan Zhiyong | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 2 oktober 2009 09:46 |
| Black & White 2! Help! | matt123456789 | PC & Gaming Console | 1 | 16 aug 2008 05:59 |
| Zwart scherm Goes | katiecoos | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 15 jun 2008 07:49 |
| Tft niet weergeven zwart | d0od | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mei 2008 23:36 |
| Google Black | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 15 | 30 mrt 2008 01:56 |
| Thread Tools | |
| |