![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well heres problemet: Jeg har satt en USB 2.0 PCI-kort i datamaskinen min. Jeg gikk og sjekket i Enhetsbehandling og alt jobbet bra så jeg plugget i en MP3-lader med ingenting om det og min datamaskin nedstengt og wont slå på. Kan noen hjelpe?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Trekk ut MAINS makten i 30 sekunder og deretter prøve på nytt å slå den på.
| |||
| |||
| NETTET ... Som veggen plugin? |
|
| |||
| |||
| Ja, det klarner strøm fra PC og nullstiller alt. Som er en god idé som det høres ut som noe shorted ut. |
|
| |||
| |||
| og med eller uten kort? |
|
| |||
| |||
| Det ble jobbet med kortet var det ikke? Det høres ut som den lead/mp3 laderen er på feil så trekk som først. |
|
| |||
| |||
| Det var ikke noe på laderen på tidspunktet Oh yeah og driverne ikke er installert riktig |
|
| |||
| |||
| Den eneste grunnen til at en PC ikke slår seg på, er hardware relatert. Så ... trekk hva du plugget inn når den er slått av, koble MAINS i 30 sekunder og prøv deretter å slå den på. |
|
| |||
| |||
| ok |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE8 navigasjonslinjen er svart | tan zhiyong | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 2 oktober 2009 09:46 |
| Black & White 2! Hjelp! | matt123456789 | PC & Console Gaming | 1 | 16 august 2008 05:59 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 15 juni 2008 07:49 |
| TFT ikke viser svart | d0od | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 mai 2008 23:36 |
| Google Black | Hybr! D | Web Design, hosting & SEO | 15 | 30 mars 2008 01:56 |
| Thread Tools | |
| |