mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

I sidste ende vælges Alt, vil det alt arbejde?

Reply

Thread Tools
Old 30. juni 2009, 04:36
Medlem Gruppen

Default I sidste ende vælges Alt, vil det alt arbejde?

Efter timer i at læse anmeldelser, tips og kommentarer, jeg tror jeg har besluttet om, hvad man kan få for min opgradering. Kan du fyre bedes tjekke om alt vil gå sammen, og at jeg ikke laver en dum fejl et sted. takket så meget:)

CPU: Intel Core i7 950 (3.06Ghz)
Mobo: Intel DX58SO Extreme Series X58 ATX Tri-Channel DDR3 16GB SLI eller CrossFireX LGA1366
GPU: Evga 9800 GTX + 512MB DDR3 SLI Ready (To af disse)
PSU: Corsair 750W TX-serien
RAM: OCZ DDR3 PC3-12800 1600MHz 6GB Platinum XTC Triple Channel Kits
HDD: Western Digital Caviar Green 2 TB Bulk / OEM Harddisk 3,5 ", 32 MB cache, 7200 RPM SATA II og Western Digital Caviar Green 750 GB Bulk / OEM Harddisk 3,5", 16 MB cache, 7200 RPM SATA II
CPU køler: Cooler Master V8 Nikkel belagte Kobber Base Aluminum Fins 8 Heatpipes Core i7 1366 CPU Cooler
Chassis: Cooler Master haf 932 High Air Flow ATX Fuld Tower sag Black
OS: Windows Vista Ultimate med SP1 64-bit for System Builders

og en SLI bro kortet for Nvidia.

Er, at alt, hvad jeg har brug for? Alt kompatibel? Any suggestions?
Ps Det er grundlæggende de bedste, der er tilgængelig i mit land, så hvis du komme med forslag, og jeg afviser dem, undskyld, det er umuligt at købe det, hvor jeg bor
Old 30. juni 2009, 06:04
Donor-Gruppen

Du kunne bare få i7 920 og overclock det til 4ghz ingen problemer, ingen mening at få 950, og jeg wouldnt anyways. 9800GTX i wouldnt enten har, kan du få et HD4890 og måske skubbe båden ud af mere med besparelser fra i7 950 til i7920 og derefter få en GTX275

Alt andet er sød

Jeg var så fristet til at købe denne pakke, men bare at få et kort nu i stedet

http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=BU-003-OB

Mit system: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Bundkort:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Hukommelse:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Grafikkort (r):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Lydkort:
Snart:)
Harddisk (e):
WD 250 GB 16MB
Optisk drev (r):
LG DVD-RW SATA
Sag / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Køling:
Xigmatek Dark Knight
Network / Internet:
3,6 Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 30. juni 2009, 06:44
Medlem Gruppen

Jeg er ikke planer om at overclock, 3 GHz quad kerne bør være mere end nok til mine behov.

Hvad ville Nvidia svarer til HD 4890 være? Jeg vil hellere holde fast i Nvidia .. Jeg vil sammenligne GTX275 og 9800 GTX + nu at se, der er bedre.

Tak for din hjælp indtil nu:)
Old 30. juni 2009, 06:53
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Tchad View Post
Jeg er ikke planer om at overclock, 3 GHz quad kerne bør være mere end nok til mine behov.

Hvad ville Nvidia svarer til HD 4890 være? Jeg vil hellere holde fast i Nvidia .. Jeg vil sammenligne GTX275 og 9800 GTX + nu at se, der er bedre.

Tak for din hjælp indtil nu:)

Jep, men du kan OC de 920 til 3 GHz er ikke noget problem:) mig anyways I cant mening i at bruge en ekstra £ 200 om I7 950, når alle dine få er nogle ekstra point i benchmark og nogle ekstra fps i spil. Hvis dit sæt på I7 950, vil det være en fin CPU:)

Ikke sikker på, hvad kortet fra Nvidia vil være sideløbende med HD4890. Jeg er også undrende dette spørgsmål mig, fordi jeg på spidsen af at købe en HD4890 eller hvis jeg ser et Nvidia for god pris, jeg vil prolly tage et GTX275 eller GTX295.

Den HD4890 & GTX275 skulle toppen løbere i dine muligheder

Jeg så dårligt ønsker et Nvidia så godt, men nu har jeg virkelig taget til HD4890 og når push kommer til at skubbe på dagen for køb, jeg vil prolly købe ATI over Nvidia

Am sikker på, hvad nogensinde valg du foretager i den sidste ende, hvis du er tilfreds med det Thats alle, at spørgsmål

Eneste, jeg vil sige mod dit valg, er 920 over de 950, massive besparelse på £ 200 GTX9800 er rart, men det bliver gamle
Old 30. juni 2009, 09:32
Medlem Gruppen

Bare at gå gennem kortet bedømmelser nu, og jeg så, at den GTX275 er betydeligt bedre end 9800GTX +. Jeg vil helt sikkert være at gå med et GTX 275 da, men kun én af dem. Jeg ville runthe 9800GTX + i SLI men jeg cant gøre det med GTX 275, fordi jeg kan kun råd til en. Altid kan sætte en anden i, i fremtiden selv:)

Er mit bundkort og CPU-kompatible? (Jeg vil være at gå med 950, selv om de 920 er stor jeg foretrækker at få de 950, så dens bestand 3.0Ghz, i stedet for de 920 2.66Ghz, tak for det forslag, selv om. Gik jeg og læste op om forskellige modeller).

Vil kort (Lyd og video), går alle i? Jeg er ret sikker på, at jeg valgte alt med de rigtige stik, kan du fyre bare sørg så jeg ikke ting op i at købe de forkerte ting. Tak for alt indtil videre! Jeg er optaget Reding op om HD4890 vs GTX 275
Old 30. juni 2009, 14:31
Donor-Gruppen

i7 er ubrugelig til spil. Green drev 5200RPM og langsomme.

http://www.computer-juice.com/forums...posting-23819/
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1. juli 2009, 06:26
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Tchad View Post
Bare at gå gennem kortet bedømmelser nu, og jeg så, at den GTX275 er betydeligt bedre end 9800GTX +. Jeg vil helt sikkert være at gå med et GTX 275 da, men kun én af dem. Jeg ville runthe 9800GTX + i SLI men jeg cant gøre det med GTX 275, fordi jeg kan kun råd til en. Altid kan sætte en anden i, i fremtiden selv:)

Er mit bundkort og CPU-kompatible? (Jeg vil være at gå med 950, selv om de 920 er stor jeg foretrækker at få de 950, så dens bestand 3.0Ghz, i stedet for de 920 2.66Ghz, tak for det forslag, selv om. Gik jeg og læste op om forskellige modeller).

Vil kort (Lyd og video), går alle i? Jeg er ret sikker på, at jeg valgte alt med de rigtige stik, kan du fyre bare sørg så jeg ikke ting op i at købe de forkerte ting. Tak for alt indtil videre! Jeg er optaget Reding op om HD4890 vs GTX 275

Godt du kunne få 2x 9800GTX, der ville være bedre end en GTX275 Jeg tror, men en GTX275 er alt du nogensinde har brug for spil, medmindre du er på udkig for ekstreme spillet. Carbon er ret Også I7 er ikke meget bedre end anyother quad gerne Q9400 opad, Thats hvorfor du være bedre at gå for I7 920, hvis du skulle købe en I7, men hvis du er tilfreds med din 950 derefter gå til det

Den I7 vil passe, at bundkortet ikke noget problem og RAM er ok too. Hvis jeg var i dine sko nu, jeg vil grøften de 950 til 920 eller endda en E8500 eller Q9400 eller højere derefter enten få GTX275 eller et HD4890

En anden stor bit hardware du kan investere i er en SSD (Solid State Drive) HDD

Ive hørt fra nogle fyre på xfire og damp, at denne opgradering alene gør en stor forskel i spil, har ikke testet dette endnu mig så kun gå ved, hvad andre har fortalt mig. Den SSD er stadig meget pricy £ 200 + for en god 120GB drevet.

Din vil få brug for en god 650w + til at køre alt dette også med mindst 40> 50 ampere på en enkelt jernbane
Old 1. juli 2009, 07:55
Medlem Gruppen

Harddisk spin på 7200rpm, jeg ved ikke, hvorfor du sagde, at de kun kører på 5400RPM?

Udseende vil jeg gå med en GTX 275. Det vil håndtere alle spil jeg planlægger at spille. Forhåbentlig på max indstillinger. Spil som GTA IV, torsk, Doom 3 og Far Cry 2, bør være okay, ikke?

Forarbejdningsvirksomheden I'm virkelig ubeslutsomme. Jeg læste op om Q9400 og det siger ikke noget om hyper-threading. Den i7's på den anden side har that.Would jeg være bedre stillet med en 2.66Ghz Q9400 end en 3.06Ghz 950? Jeg tror det vil være en af de sidste øjeblik decisons jeg gøre, når de køber alt dette.

Min strømforsyning er ikke "SLI Ready", tror du, jeg skal købe en, der er SLI klar incase jeg en dag kan sætte en anden GPU i?

Ps kan være dumme spørgsmål, men jeg er helt nyt for bygningen, mit bundkort og strømforsyning, vil passe ind i de tilfælde ret? Jeg kender harddiske vil, fordi sagen er slots åbne for 3.5 "drev.

Tak igen:):)
Old 1. juli 2009, 11:46
Donor-Gruppen

WD Grønne spin på 5200RPM. Deres hastighed er undertiden bedømt som "5200RPM til 7200RPM" men WD har erkendt dette betyder 5200RPM. De må ikke bruges som et system drevet.

Hvis dette er en gaming-maskine, en quad her er nytteløs. Køb en X3 720 eller en E8400 og overclock det eller bare vente på I5. Da du ikke har faktisk sagt, hvad det er for, er det sådan svært at fortælle dig, om en i7 er det værd: Hvis det er video-redigering eller noget, kan det være. SLI er ligeledes ubrugelige, og de fleste "SLI-Ready" primærenheder er fattige, en 520HX bør bøde for din GTX 275.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 1. juli 2009, 12:18
Medlem Gruppen

Jeg vil kigge efter en anden harddisk derefter. Kan det stadig være WD, men bare ikke Green? Jeg har brug for den 2Tb atleast til at gemme min musik / video / film / spil / fotos. Den 750 GB vil være arbejdsrelaterede ting + OS.

Computerne primære anvendelse vil være gaming. Men også for film og musik. Det eneste arbejde, der vil ske om det vil være enkel Microsoft Word-dokumenter. I mit predeccesing post jeg nævnte de spil jeg sigter på at spille.

For strømforsyningen, jeg allerede har valgt en god, Corsair TX 750W.

Forarbejdningsvirksomheden nu, hvordan ville det i7 950 hold tilbage på effektivitet? Dens fik en god clock hastighed, hyper-threading, kraftfuld og alle anmeldelser, jeg har læst er ganske lovende. Jeg foretrækker at holde sig med Intel-processorer, som AMD koster meget mere at skibet til Sydafrika. Vil Q9400 være en god processor for at gå til den tid?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
My First Pc Build - Udtalelser om de komponenter, har jeg valgt Haddo General Hardware Chat 10 28 marts 2009 00:31
Opbygning af en ny computer ... rådgivning om spec valgt. pcbutter General Hardware Chat 4 19 januar 2008 04:05
Am endeligt begå:) TRUEfrancesca Indføre Yourself Her 6 7 januar 2008 09:21
Ny bygge PC - Rådgivning behov for valgte setup Kev63 General Hardware Chat 19 26th Dec 2007 09:20
Endelig fik en ny computer! SHEPH3RD CPU, bundkort og RAM 5 20 november 2007 12:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.