![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun tuntia lukemasta arviot, vinkkejä ja kommentteja mielestäni olen päättänyt siitä, mitä pitäisi saada minun päivitykseen. Voitko kaverit tarkista jos kaikki menee yhteen ja että en ole tekemässä typerä virhe jossain. kiitos paljon:) CPU: Intel Core i7 950 (3.06GHz) Mobo: Intel DX58SO Extreme Series X58 ATX Tri-kanavainen DDR3 16GB SLI tai CrossFireX LGA1366 GPU: Evga 9800 GTX + 512MB DDR3 SLI Ready (kaksi näistä) PSU: Corsair 750 W TX-sarja RAM: OCZ DDR3 PC3-12800 1600MHz 6GB Platinum ekstaasi Triple Channel Kits HDD: Western Digital Caviar Green 2 TB Bulk / OEM Kiintolevy 3,5 tuuman, 32 MB Cache, 7200 RPM SATA II ja Western Digital Caviar Green 750 GB Bulk / OEM Kiintolevy 3,5 tuuman, 16 MB Cache, 7200 RPM SATA II CPU cooler: Cooler Master V8 Nickel plated Copper Base Aluminum Evät 8 Heatpipes Core i7 1366 CPU Cooler Alusta: Cooler Master Haf 932 High Air Flow ATX Full Tower Asia Black OS: Windows Vista Ultimate SP1: n kanssa 64-bittisten järjestelmien rakentajille ja SLI silta kortin Nvidia. Onko se kaikki, mitä tarvitset? Kaikki yhteensopiva? Mitään ehdotuksia? Ps. Tämä on parasta, että on saatavilla omassa kotimaassani, joten jos tehdä ehdotuksia ja en hyväksy niitä, anteeksi, se on mahdotonta ostaa se jossa asun |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisit vain saada i7 920 ja overclock sen 4ghz ei ole ongelma, ei kohta saada 950, hyvin i wouldnt anyways. 9800GTX i wouldnt on joko, voit saada HD4890 ja ehkä ajaa veneellä ulos enemmän säästöjä i7 950 on i7920 ja sitten saada GTX275
| |||
| |||
| En aio overclock, 3 GHz Quad ydin olisi enemmän kuin tarpeeksi minun tarpeisiin. Mitä Nvidia vastaa HD 4890 on? Haluan mieluummin kiinni Nvidia .. I'll vertailla GTX275 ja 9800 GTX + nyt nähdä, mikä on parempi. Kiitos auttaa niin pitkälle:) |
|
| |||
| |||
| Quote:
Jep, mutta voit OC on 920 ja 3 GHz ei ole ongelma:) minua anyways i cant ks. kohta menojen ylimääräinen £ 200 annetun i7 950, kun kaikki saamaan on muutama ylimääräinen kohtia vertailuarvon ja joitakin ylimääräisiä fps on pelissä. Jos asetettu i7 950 sitten se on mukavaa CPU:) Etkö ole varma, mitä kortin Nvidia olisi pitkin puolella HD4890. Olen myös ihmettelevät tätä kysymystä itseäni, koska olen kärki ostaa HD4890 tai jos näen Nvidia hyvän hinnan, haluan prolly ottaa GTX275 ja GTX295. The HD4890 & GTX275 olisi alkuun Juokse omalla vaihtoehtoja ![]() Olen niin huonosti halua Nvidia kuin hyvin, mutta nyt olen todella otettu, että HD4890 ja kun push tulee tungeksia päivänä, jona hankinta, i prolly ostaa ATI yli Nvidia Olen varma, mitä valintoja teet loppujen lopuksi, jos olet tyytyväinen siihen thats kaikki asiat ![]() Ainoa asia, haluaisin sanoa vastaan valinta on 920 yli 950, massiivinen säästö £ 200 GTX9800 on mukavaa, mutta sen saa vanha |
|
| |||
| |||
| Just läpi kortin arviot nyt ja olen nähnyt, että GTX275 on huomattavasti parempi kuin 9800GTX +. I'll ehdottomasti menossa kanssa GTX 275, mutta vain yksi niistä. Aioin runthe 9800GTX + in SLI mutta cant do that kanssa GTX 275, koska voin vain varaa yksi. Voiko aina toiseen, tulevaisuudessa kuitenkin:) Onko emolevyn ja suorittimen yhteensopiva? (I'll menee kanssa 950, vaikka 920 on suuri en halua saada 950 joten sen varastossa 3.0Ghz, sen sijaan, että 920 2,66 GHz, kiitos aloitelaatikkoa though. Menin ja lukea siitä, eri malleja). Voiko kortteja (Ääni ja video) kaikki mennä? Olen melko varma Valitsin kaiken oikeus pistorasiat, voi teitä vain varmista, joten en tukkia ostamaan väärää tavaraa. Kiitos kaikesta tähän mennessä! Olen kiireinen Reding jopa siitä HD4890 vs GTX 275 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i7 on hyödytön peli. Vihreä asemia 5200RPM ja hidasta. http://www.computer-juice.com/forums...posting-23819/
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
No voit saada 2x 9800GTX, että olisi parempi kuin yksi GTX275 i ajattelisi, mutta yksi GTX275 on kaikki mitä tarvitset joskus peli ellet odottavat äärimmäisen peli. Hiili on oikeus myös i7 ei ole paljon parempi kuin anyother quad kuten Q9400 ylöspäin, thats miksi paremmin menee i7 920 jos oli ostaa i7, mutta jos olet tyytyväinen teidän 950 sitten se ![]() The i7 sopii, että emolevy ei ole ongelma ja ram is ok too. Jos olin kengät nyt, haluan oja 950 on 920 tai jopa E8500 tai Q9400 tai korkeampi sitten joko saada GTX275 tai HD4890 Toinen erittäin vähän laitteista voisi investoida on SSD (Solid State Drive) HDD Ive kuullut joidenkin kaverit on xfire ja höyryn että tähän päivitykseen yksin tekee suuri ero peleissä, ei ole testattu tätä vielä itse niin vain menee, mitä muut ovat sanoneet minulle. The SSD on edelleen hyvin pricy £ 200 + on hyvä 120GB ajaa. Sinun tulee tarvitsemme hyvän 650W + suorittaa kaikki tämä liian vähintään 40> 50 ampeeri yhden ainoan rautatieliikenteen |
|
| |||
| |||
| Tämä kiintolevy pyörivät 7200Rpm, en tiedä, miksi sanoitte, ne vain toimivat 5400RPM? Näyttää siltä, I'll go kanssa GTX 275. It'll käsitellä kaikki pelit Olen aikoo pelata. Toivottavasti suurimpaan asetukset. Pelit kuten GTA IV, COD, Doom 3 ja Far Cry 2 pitäisi olla kunnossa, eikö? Jalostajan Olen todella epävarma. Luin jopa siitä Q9400 ja siinä ei sanota mitään hyper-kierteitykseen. The i7: n ja toisaalta on that.Would minua parempi kanssa 2.66GHz Q9400 kuin 3.06GHz 950? Mielestäni se tulee olemaan yksi niistä viime hetken päätökset teen ostaessaan tässä kaikki. Oma virtalähde ei ole "SLI Ready", oletteko sitä mieltä, että minun pitäisi ostaa joka on SLI valmis incase I yksi päivä tehdä toisin GPU in? Ps saattaa olla tyhmä kysymys, mutta olen varsin uusi rakennus, minun emolevy ja virtalähde sopii tapauksessa oikein? Tiedän, että levyä käy, koska asia on lähtö-ja saapumisajat avoinna 3.5 "asemat. Kiitos vielä kerran:):) |
|
| |||
| |||
| WD Vihreät pyörivät 5200RPM. Niiden nopeus on joskus arvioitu "5200RPM on 7200Rpm", mutta WD on otettu tämä tarkoittaa 5200RPM. Niitä ei pitäisi käyttää järjestelmän asemaan. Jos tämä on peli koneen, mitään quad tässä on hyödytön. Osta X3 720 tai E8400 ja overclock tai vain odottaa i5. Koska et ole itse sanonut, mitä tämä on, se on eräänlainen vaikea kertoa, onko i7 on sen arvoinen: jos se on videoeditointia tai jotain, se voi olla. SLI on samalla hyödytön, ja useimmat "SLI-Ready" PSUs ovat köyhiä, joka 520HX olisi hienoa teidän GTX 275.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| I'll etsiä eri kiintolevy sitten. Se voi silti olla WD, mutta ei vain ole vihreä? Tarvitsen 2TB atleast tallentaa musiikkini / videoita / elokuvia / games / kuvia. The 750Gb on työhön liittyvien asioiden + OS. Tietokoneet ensisijainen käyttö on pelaamista. Mutta myös elokuvat ja musiikki. Ainoa työ, joka on tehnyt se on yksinkertainen Microsoft Word-asiakirjoja. Minun predeccesing postitse mainitsin pelejä olen joilla pyritään pelaamista. Saat virtalähteen Olen jo valinnut hyvä, Corsair TX 750 W. Jalostajan nyt, miten i7 950 pidätellä suorituskykyyn? Sen sai hyvän kellon nopeus, hyper-ketjuttaminen, voimakkaita ja kaikki arvostelut olen lukenut ovat hyvin lupaavia. En halua pitää kiinni Intel-prosessorit, kuten AMD maksaa paljon enemmän alukselle Etelä-Afrikkaan. Voisiko Q9400 olla hyvä käsittelijän mennä sitten? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ensimmäinen Pc Rakenna - Lausunnot aineosista Olen päättänyt | Haddo | Rautatavaran Chat | 10 | 28th Mar 2009 00:31 |
| Rakentamalla uutta Computer ... neuvoja spec valittu. | pcbutter | Rautatavaran Chat | 4 | 19th Jan 2008 04:05 |
| Am lopulta sitomiselle:) | TRUEfrancesca | Esittele itsesi Täällä | 6 | 7. Jan 2008 09:21 |
| Uusi rakentaa PC - Neuvoja tarvitaan valittu setup | Kev63 | Rautatavaran Chat | 19 | 26. Joulukuu 2007 09:20 |
| Lopuksi sai uuden tietokoneen! | SHEPH3RD | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 20. marraskuu 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |