mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Uiteindelijk gekozen Alles, Will It All Work?

Reply

Thread Tools
Old 30 jun 2009, 04:36
Lid Fractie

Default Uiteindelijk gekozen Alles, Will It All Work?

Na uren van lezen van recensies, tips en opmerkingen die ik denk dat ik een beslissing hebben genomen over wat te halen voor mijn upgrade. Kunnen jullie controleer of alles zal gaan en dat ik ben niet het maken van een domme fout ergens. thanks so much:)

CPU: Intel Core i7 950 (3.06Ghz)
Mobo: Intel DX58SO Extreme Series X58 ATX Tri-Channel DDR3 16GB SLI of CrossFireX LGA1366
GPU: Evga 9800 GTX + 512MB DDR3 SLI-Ready (Twee van deze)
PSU: Corsair 750W TX serie
RAM: OCZ DDR3 PC3-12800 1600MHz 6GB Platinum XTC Triple Channel Kits
HDD: Western Digital Caviar Green 2 TB Bulk / OEM Hard Drive 3.5 inch, 32 MB Cache, 7200 RPM SATA-II en Western Digital Caviar Green 750 GB Bulk / OEM Hard Drive 3.5 inch, 16 MB Cache, 7200 RPM SATA-II
CPU-koeler: Cooler Master V8 vernikkeld Koper Base Aluminum Vinnen 8 Heatpipes Core i7 1366 CPU Cooler
Chassis: Cooler Master HAF 932 High Air Flow ATX Full Tower Case Black
OS: Windows Vista Ultimate met SP1 64-bit for System Builders

en een SLI brug kaart voor Nvidia.

Is dat alles wat ik nodig? Alles verenigbaar? Eventuele suggesties?
Ps Dit is eigenlijk de beste die beschikbaar is in mijn land, dus als je suggesties doen en ik afwijzen, sorry, het is onmogelijk te kopen waar ik woon
Old 30 jun 2009, 06:04
Donor Groep

Je kon gewoon krijgen i7 920 en overklokken naar 4ghz geen probleem, geen zin om de 950, en i wouldnt Anyways. 9800GTX i wouldnt hebt, kunt u een HD4890 en misschien duw boot meer met besparingen uit i7 950 tot i7920 en krijgen dan een GTX275

alles is zoet

Ik was zo geneigd om te kopen, deze bundel, maar gewoon om een kaart nu plaats

http://www.overclockers.co.uk/showpr...odid=BU-003-OB

Mijn Systeem: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Moederbord:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Geheugen:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Gainward Nvidia GTX260 GoldenSample
Sound Card:
Soon:)
Hard Drive (s):
WD 250 GB 16MB
Optische Drive (s):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Koeling:
Xigmatek Dark Knight
Netwerk / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 30 jun 2009, 06:44
Lid Fractie

Ik ben niet van plan te overklokken, 3Ghz quad core moet meer dan genoeg voor mijn behoeften.

Wat zou de Nvidia-equivalent van de HD 4890 worden? Ik blijf liever met Nvidia .. Ik vergelijk de GTX275 en de 9800 GTX + nu te zien welke is beter.

Bedankt voor je hulp tot nu toe:)
Old 30 jun 2009, 06:53
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Tsjaad View Post
Ik ben niet van plan te overklokken, 3Ghz quad core moet meer dan genoeg voor mijn behoeften.

Wat zou de Nvidia-equivalent van de HD 4890 worden? Ik blijf liever met Nvidia .. Ik vergelijk de GTX275 en de 9800 GTX + nu te zien welke is beter.

Bedankt voor je hulp tot nu toe:)

Yep, maar je kan het OC 920 tot 3Ghz geen probleem:) ik Anyways i cant zie het punt in de uitgaven een extra £ 200 over de I7 950 wanneer al je krijgt is weinig extra punten in de benchmark en wat extra fps in het spel. Als uw set op I7 950 dan wordt het wel een leuke cpu:)

Niet zeker weet wat voor kaart van Nvidia zou worden naast de HD4890. Ik ben er ook van af deze vraag mezelf, omdat ik op het puntje van de aanschaf van een HD4890 of als ik een Nvidia voor een goede prijs, ik zou prolly een GTX275 of GTX295.

De HD4890 & GTX275 zou moeten worden boven lopers in uw opties

Ik zo hard willen een Nvidia als goed, maar nu heb ik echt naar de HD4890 en wanneer druk komt te schuiven op de dag van aankoop, zal ik prolly kopen de ATI dan van Nvidia

Ben er zeker van wat ooit de keuze die u in het einde, als je tevreden bent met het thats al die zaken

Enige wat ik zou zeggen tegen uw keuze, is 920 meer dan de 950, enorme besparing van £ 200 GTX9800 is leuk, maar zijn steeds oude
Old 30 jun 2009, 09:32
Lid Fractie

Gewoon via kaart beoordelingen nu en ik zag dat de GTX275 is aanzienlijk beter dan de 9800GTX +. Ik zal zeker gaan met een GTX 275 dan, maar slechts een van hen. Ik ging runthe 9800GTX + in SLI maar ik cant dat doen met de GTX 275, want ik kan alleen maar een veroorloven. Kan altijd een ander in, in de toekomst wel:)

Is mijn moederbord en CPU-compatibel? (Ik kom ga met de 950, hoewel de 920 is geweldig ik liever om de 950 zodat de voorraad 3.0Ghz, in plaats van de 920 2,66, bedankt voor de suggestie wel. Ik ging en lezen over de verschillende modellen).

Zal de kaarten (geluid en video) allemaal in? Ik ben vrij zeker dat ik koos voor alles wat met de juiste aansluitingen, kunnen jullie je er gewoon zodat ik geen dingen in het kopen van de verkeerde dingen. Bedankt voor alles tot nu toe! Ik ben bezig Reding omhoog over de HD4890 vs GTX 275
Old 30 juni 2009, 14:31
Donor Groep

i7 is nutteloos voor gaming. Groene drives zijn 5200RPM en traag.

http://www.computer-juice.com/forums...posting-23819/
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old De 1 juli 2009, 06:26
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Tsjaad View Post
Gewoon via kaart beoordelingen nu en ik zag dat de GTX275 is aanzienlijk beter dan de 9800GTX +. Ik zal zeker gaan met een GTX 275 dan, maar slechts een van hen. Ik ging runthe 9800GTX + in SLI maar ik cant dat doen met de GTX 275, want ik kan alleen maar een veroorloven. Kan altijd een ander in, in de toekomst wel:)

Is mijn moederbord en CPU-compatibel? (Ik kom ga met de 950, hoewel de 920 is geweldig ik liever om de 950 zodat de voorraad 3.0Ghz, in plaats van de 920 2,66, bedankt voor de suggestie wel. Ik ging en lezen over de verschillende modellen).

Zal de kaarten (geluid en video) allemaal in? Ik ben vrij zeker dat ik koos voor alles wat met de juiste aansluitingen, kunnen jullie je er gewoon zodat ik geen dingen in het kopen van de verkeerde dingen. Bedankt voor alles tot nu toe! Ik ben bezig Reding omhoog over de HD4890 vs GTX 275

Nou je kon krijgen 2x 9800GTX dat beter zou zijn dan een GTX275 Ik zou denken, maar een GTX275 is alles wat u ooit nodig voor gaming, tenzij u op zoek naar extreme spel. Koolstof is rechts ook I7 is niet veel beter dan anyother Quad Q9400 graag omhoog, thats waarom je beter gaan voor I7 920 als u zou kopen een I7, maar als u tevreden bent met je 950 dan gaan voor het

De I7 past dat moederbord geen probleem en ram is ok ook. Als ik in uw schoenen nu, zou ik sloot de 950 voor een 920 of zelfs een E8500 of Q9400 of hoger dan krijg GTX275 of een HD4890

Een ander mooi stukje hardware die je kan investeren in een SSD (Solid State Drive) harde schijf

Ive vernomen dat sommige jongens op xfire en stoom dat deze upgrade alleen al maakt een groot verschil in games, nog niet getest dit nog mezelf dus alleen gaan door wat anderen hebben verteld mij. De SSD is nog steeds zeer pricy £ 200 + voor een goede 120GB schijf.

Je gaat naar een goed 650w + loopt dit allemaal ook met ten minste 40> 50 ampère op een enkel spoor
Old De 1 juli 2009, 07:55
Lid Fractie

De harddisk draait 7200rpm, ik weet niet waarom je zei dat ze alleen maar draaien op 5400rpm?

Lijkt erop dat ik ga met een GTX 275. Ze behandelen alle spellen Ik ben van plan om te spelen. Hopelijk op max instellingen. Spellen als GTA IV, COD, Doom 3 en Far Cry 2 moeten goed, toch?

De processor die ik ben echt besluiteloos. Ik las op over de Q9400, en het zegt niets over Hyper-Threading. De i7's aan de andere kant hebben that.Would ik beter af met een 2,66 Q9400 dan een 3.06Ghz 950? Ik denk dat het zal een van die laatste minuut Besluiten ik bij de aanschaf van dit alles.

Mijn voeding is niet "SLI Ready", denk je dat ik moet kopen, dat is een SLI gereed Incase ik op een dag doen om een andere GPU in?

Ps misschien een stomme vraag, maar ik ben nogal nieuw te bouwen, mijn moederbord en voeding zal passen in het geval toch? Ik weet dat de harde schijven zullen omdat de zaak heeft slots open voor 3.5 "schijven.

Dank u nogmaals:):)
Old De 1 juli 2009, 11:46
Donor Groep

WD Groenen spin op 5200RPM. Hun snelheid is soms beoordeeld als "5200RPM te 7200RPM" maar WD heeft toegegeven dat betekent 5200RPM. Zij moeten niet worden gebruikt als een systeem schijf.

Als dit een speelautomaat, een quad is hier nutteloos. Koop een X3 720 of een E8400 en overklokken of gewoon wachten tot i5. Omdat je nog niets hebt gezegd wat dit is voor het soort moeilijk om u te vertellen of een i7 is de moeite waard: als het videobewerking of iets kan worden. SLI is eveneens nutteloos en meest "SLI-Ready" PSUs zijn arm, een 520HX moet boete voor uw GTX 275.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old De 1 juli 2009, 12:18
Lid Fractie

Ik kom kijken naar een andere harddisk dan. Kan het nog steeds WD, maar net niet groen? Ik moet de 2TB atleast voor het opslaan van mijn muziek / video's / films / games / foto's. De 750 GB zal het werk gerelateerde zaken + OS.

De computers primair gebruik zal worden gaming. Maar ook voor het bekijken van films en muziek. Het enige werk dat wordt gedaan op het zal eenvoudig zijn Microsoft Word-documenten. In mijn predeccesing post noemde ik al de spelletjes Ik ben gericht op het spelen.

Voor de voeding heb ik al gekozen voor een goed Corsair TX 750W.

De processor die nu, hoe zou de i7 950 houden op de prestaties? De klok heeft een goede snelheid, Hyper-Threading, krachtig en alle reviews die ik heb gelezen zijn zeer veelbelovend. Ik zou liever met Intel-processoren, zoals AMD kosten veel meer te schip naar Zuid-Afrika. Zou de Q9400 een goede processor te gaan dan?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.