![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Etter timer med å lese anmeldelser, tips og kommentarer Jeg tror jeg har bestemt om hva du kan få for min oppgradering. Kan dere vennligst sjekk hvis alt går sammen og at jeg ikke gjør en dum feil sted. takk så mye:) CPU: Intel Core i7 950 (3.06Ghz) Mobo: Intel DX58SO Extreme Series X58 ATX Tri-Channel DDR3 16 GB SLI eller CrossFireX LGA1366 GPU: Evga 9800 GTX + 512MB DDR3 SLI Ready (To av disse) PSU: Corsair 750W TX-serien RAM: OCZ DDR3 PC3-12800 1600MHz 6 GB Platinum XTC Triple Channel Kits HDD: Western Digital Caviar Green 2 TB Bulk / OEM Harddisk 3.5 Inch, 32 MB hurtigbuffer, 7200 RPM SATA II og Western Digital Caviar Green 750 GB Bulk / OEM Harddisk 3.5 Inch, 16 MB hurtigbuffer, 7200 RPM SATA II CPU-kjøler: Cooler Master V8 Nikkel belagt Copper Base Aluminum Fins 8 Heatpipes Core i7 1366 CPU Cooler Chassis: Cooler Master HAF 932 High Air Flow ATX Full Tower Case Black OS: Windows Vista Ultimate med SP1 64-bit for systembyggere og en SLI bridge kort for Nvidia. Er det alt jeg trenger? Alt kompatibel? Noen forslag? Ps Dette er utgangspunktet det beste som er tilgjengelig i landet mitt, så hvis du med forslag og jeg avvise dem, beklager, det er umulig å kjøpe det stedet der jeg bor |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kunne bare få i7 920 og overclock den til 4ghz ikke noe problem, ikke noe poeng å få 950, brønn i wouldnt anyways. 9800GTX i wouldnt enten har, kan du få en HD4890 og kanskje skyve båten ut mer med besparelser fra i7 950 til i7920 og deretter få en GTX275
| |||
| |||
| Jeg er ikke planlegger å overclock, 3 GHz Quad core burde være mer enn nok for mine behov. Hva vil Nvidia tilsvarende HD 4890 være? Jeg vil heller stokk med Nvidia .. Jeg vil sammenligne GTX275 og 9800 GTX + nå å se noe som er bedre. Takk for hjelpen så langt:) |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ja, men du kan OC de 920 til 3 GHz no problem:) meg anyways i skrånende se punkt i tilbringe en ekstra £ 200 på i7 950 når alle får er noen ekstra poeng i benchmark og noen ekstra fps i spillet. Hvis satt på i7 950 så vil det være en fin CPU:) Ikke sikker på hva kort fra Nvidia ville være ved siden av HD4890. Jeg også lurer på dette spørsmålet selv, fordi am på spissen av å kjøpe et HD4890 eller hvis jeg ser et Nvidia for god pris, ville jeg prolly ta GTX275 eller GTX295. Den HD4890 og GTX275 må være topp løpere i valg ![]() Jeg så dårlig ønsker et Nvidia også, men nå har jeg virkelig tatt til HD4890 og når push gjelder å skyve på dagen for kjøpet, vil jeg prolly kjøpe ATI over Nvidia Er sikker på hva noen valg du gjør den til slutt, hvis du er fornøyd med det dvs alle som teller ![]() Eneste jeg vil si mot valget, er 920 over 950, massiv lagring av £ 200 GTX9800 er fin, men den får gamle |
|
| |||
| |||
| Bare gå gjennom kortet vurderinger nå, og jeg så at GTX275 er betydelig bedre enn 9800GTX +. Du vil garantert gå med GTX 275 da, men bare ett av dem. Jeg skulle runthe 9800GTX + i SLI men jeg skrånende gjøre det med GTX 275 fordi jeg bare kan ha råd til en. Kan alltid sette en annen i, i fremtiden skjønt:) Er min hovedkort og CPU kompatibel? (Jeg skal gå med 950, selv om 920 er flott jeg foretrekker å få 950 så sin beholdning 3,0 GHz, i stedet for 920 2,66 takket for forslaget om. Jeg gikk og leste opp om ulike modeller). Vil kort (lyd og video) går i? Jeg er ganske sikker på at jeg valgte alt med de rette kontaktene, kan dere bare sørge for at jeg ikke greier seg i å kjøpe feil ting. Takk for alt så langt! Jeg er opptatt Reding opp om HD4890 g. GTX 275 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i7 er ubrukelig for spill. Green stasjoner 5200RPM og treg. http://www.computer-juice.com/forums...posting-23819/
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Godt du kan få 2x 9800GTX som ville være bedre enn en GTX275 Jeg vil tro, men en GTX275 er alt du trenger for spill med mindre du er ute for ekstreme spillet. Karbon er rett også, i7 er ikke mye bedre enn anyother quadkjerne som Q9400 oppover, dvs hvorfor du være bedre å gå for i7 920 hvis du skulle kjøpe en i7, men hvis du er fornøyd med den 950 så gå for den ![]() Den i7 vil passe på at hovedkortet ikke noe problem og ram er greit også. Hvis jeg var i dine sko nå, ville jeg grøft på 950 for en 920 eller en E8500 eller Q9400 eller høyere deretter enten få GTX275 eller HD4890 En annen stor bit av hardware du kan investere i en SSD (Solid State Drive) HDD Ive hørt fra noen karer på xfire og damp som denne oppgraderingen alene gjør en stor forskjell i spill, har ikke testet dette ennå selv så bare går av hva andre har fortalt meg. Den SSD er fortsatt svært pricy £ 200 + for et godt 120GB harddisk. Din skal ha en god 650w + til å kjøre alt dette også med minst 40> 50 forsterkerne på én rail |
|
| |||
| |||
| Den harddrive spinne på 7200RPM, jeg vet ikke hvorfor du sa at de bare kjøre på 5400rpm? Ser ut som jeg skal gå med et GTX 275. Det vil håndtere alle spill jeg planlegger å spille. Forhåpentligvis på max innstillinger. Spill som GTA IV, torsk, Doom 3 og Far Cry 2 skal være bra, ikke sant? Prosessoren jeg virkelig usikre. Jeg leser opp om Q9400 og det sier ingenting om hyperrealistiske tråder. Den i7 står på den andre siden har that.Would jeg være bedre med en 2,66 GHz Q9400 enn 3.06Ghz 950? Jeg tror det kommer til å bli en av de siste øyeblikk decisons jeg gjør når du kjøper dette. Min strømforsyningen ikke er "SLI Ready", tror du jeg bør kjøpe en som er SLI klar incase jeg en dag kan sette en GPU i? Ps kan være en dum spørsmål men jeg er ganske ny for å bygge mitt hovedkortet og strømforsyningen passer i tilfelle hva? Jeg vet harddrives vil fordi saken har spaltene åpne for 3.5 "stasjoner. Takk igjen:):) |
|
| |||
| |||
| WD Greens spinne på 5200RPM. Deres hastighet iblant vurdert som "5200RPM til 7200RPM" men WD har innrømmet dette betyr 5200RPM. De bør ikke brukes som en systemstasjon. Hvis dette er en gaming-maskin, noe quadkjerne her er ubrukelig. Kjøp en X3 720 eller en E8400 og overclock den eller vente på i5. Siden du har faktisk ikke sagt hva dette er for den type vanskelig å fortelle deg om en i7 er verdt det: Dersom det videoredigering eller noe, kan det være. SLI er lignende unyttig og mest "SLI-Ready" PSUs er dårlig, en 520HX bør være greit for din GTX 275.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Jeg skal se etter en annen harddrive da. Kan det likevel være WD, men bare ikke Green? Jeg trenger 2Tb atleast lagre min musikk / video / film / spill / bilder. Den 750Gb vil arbeide relaterte ting + OS. Datamaskinene primære bruken vil være spill. Men også for å se filmer og musikk. Det eneste arbeidet som skal gjøres på det vil være enkle Microsoft Word-dokumenter. I min predeccesing innlegget jeg nevnte spillene jeg sikter på å spille. For strømforsyningen jeg allerede har valgt en god en, Corsair TX 750W. Prosessoren nå, hvordan ville det i7 950 holder tilbake på ytelsen? Sin har en god klokke hastighet, Hyper-tråder, kraftig og alle vurderingene jeg har lest er svært lovende. Jeg ønsker å holde fast med Intel-prosessorer, som AMD koste mye mer for å sende til Sør-Afrika. Ville Q9400 være en god prosessor for å gå med da? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| My First Pc Bygg - Meninger på komponenter jeg har valgt | Haddo | General Hardware Chat | 10 | 28 mars 2009 00:31 |
| Bygge en ny datamaskin ... råd om spec valgt. | pcbutter | General Hardware Chat | 4 | 19 januar 2008 04:05 |
| Am endelig forplikte:) | TRUEfrancesca | Presenter deg selv her | 6 | 7 januar 2008 09:21 |
| Ny bygge PC - Advice trenger valgt oppsett | Kev63 | General Hardware Chat | 19 | 26 desember 2007 09:20 |
| Endelig fått en ny maskin! | SHEPH3RD | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 20 nov 2007 12:13 |
| Thread Tools | |
| |