![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei. Olen uusi täällä ja haluan tarkistaa, onko "minun rakentaa" on hyvä. Olen kallistetussa kohti pelaamista tietokoneella ja pelata pelejä, kuten Team Fortress 2 ja Call of Duty.
Emolevy: Gigabyte GA-EX58-UD3R LGA 1366 Suoritin: Intel i7 920 Näytönohjain: XFX HD-489A-ZDFC Radeon HD 4890 1GB 256-bit DDR5 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready Video Card RAM: OCZ Fatal1ty Dual Channel 4096MB PC10666 DDR3 1333MHz Muisti PSU: OCZ StealthXStream 700w ATX12v/EPS12v HDD: SAMSUNG ECOGREEN F2 1TB SERIAL ATA/300 32MB Buffer HARD DRIVE Cooler: Xigmatek Dark Knight-s1283v CPU cooler Ystäväni on saan kaivella hänen SwordM torni. Minulla on jo näyttöä, näppäimistöä ja hiirtä. Jos olen puuttuu jotain tai sinusta tuntuu, jotain on muuttunut mielelläni ota mielipiteitä. Oma talousarvio ei ole enemmän kuin 1000 dollaria. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Lue Carbon tietokone Osa n säiettä.
Peleissä, et halua i7 proccessor. Tai quad ydin tästä asiasta. Nopeasti kahden ytimen hoitaa paljon paremmin kuin keskimääräinen nopeus Quad, sillä suurin osa työstä on GPU anyway. Voit siis käyttää säästöjä paremmin (tai enemmänkin ..) GPU (t) My System: FordyPC
|