![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo. Ik ben nieuw hier en ik wil om te controleren of 'mijn bouwen "is goed. Ik ben leunend naar een gaming computer en games spelen zoals Team Fortress 2 en Call of Duty.
Moederbord: Gigabyte GA-EX58-UD3R LGA 1366 CPU: Intel i7 920 Videokaart: XFX HD-489A-ZDFC Radeon HD 4890 1 GB 256-bits DDR5 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready Videokaart RAM: OCZ Fatal1ty Dual Channel 4096MB PC10666 DDR3 1333MHz geheugen PSU: ocz StealthXStream 700w ATX12v/EPS12v HDD: SAMSUNG ECOGREEN F2 1TB SERIAL ATA/300 32MB BUFFER HARD DRIVE Cooler: Xigmatek Dark Knight-s1283v cpu-koeler Mijn vriend is verhuur me hol zijn SwordM toren. Ik heb al een monitor, toetsenbord en een muis. Als ik mij ontbreekt iets of je het gevoel iets veranderd hoeft te worden zou ik graag uw mening. Mijn budget is niet meer dan $ 1000. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Lees Carbon Computer deel van de draad.
Voor gaming, u niet wilt dat een i7 proccessor. Of een quad core voor die materie. Een snelle dual core zal presteren veel beter dan een gemiddelde snelheid Quad, als het meeste werk wordt gedaan door de GPU toch. Dus je kunt besteden de besparingen op een beter (of meer ..) GPU (s) Mijn Systeem: FordyPC
|