mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Framerate spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 14 februar 2008, 10:18
Ny Medlem Gruppen

Default Framerate spørgsmål

Jeg oplever dårlig framerate bruger powercolor x1950 pro AC2

Ting, jeg har gjort:

- Prøvet gamle ATI drivere anbefales med boksen given

- Prøvet ATI Catalyst 8.1

- Genopbyggede OS bare incase af gamle drivere modstridende

- Kontrolleres, hvis alle fans, fungerer. Alle er

- Kontrolleres hardrive. Alle syntes bøde

- Har du en ny powersuply. En arktisk 600 W med masser af ampere på skinner

- De fleste drivere er up-to-date med den ordning.

System specs:

Intel Pentium D 3.2ghz
Maxtor 7200rpm 150gb
2GB pc5300 hukommelse
Asus P5VD2-MX SE bundkort

Im øjeblikket bruger OMEGA drivere. De synes at have fået fjernet den choppyness, men de frygtelige billeder tilbage.

Jeg har gjort CPUz og jeg har fundet ud af, at min CPU synes at være at gå fra 2,4 GHz til 3.2ghz kontinuerligt. Jeg har købt indsætte for mit heatsink og vil rengøre at & vedhæfte den igen senere.

Spil jeg spiller virkelig sutte i rammer. Jeg har testet IL2 sturmovik og Oblivion og begge er meget ens i rammer. Hvis jeg lavere indstillingerne jeg få et løft på måske 4 rammer: / som normalt 14-20 frames MAX, men hvis jeg står over for en mur, jeg får omkring 60

opløsning: 1024 x 768

Hvis du ønsker flere oplysninger, jeg vil være glad for at tilføje flere detaljer om nødvendigt.
Old 15 februar 2008, 01:08
Donor-Gruppen

tjekke for virus. de er en anden stor faktor med billedhastigheden spørgsmål. også defragmentere harddisken. , der kan give en anden 1 eller 2 frames. det måske ikke lyder af meget, men i betragtning af omstændighederne, 1 eller 2 billeder her kan gøre en verden til forskel.

dobbelttjekke at se, om skærmkortet er døende. hvis du fik det mange år siden, kan den langsomt blive brænder ud.

helt ærligt, jeg tror du måske blot har en bunke af virus. også kontrollere, at ingen ekstra processer der kører i baggrunden, mens du spiller. de er tilbøjelige til at gøre en stor forskel.

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 15 februar 2008, 03:12
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af link590o View Post
tjekke for virus. de er en anden stor faktor med billedhastigheden spørgsmål. også defragmentere harddisken. , der kan give en anden 1 eller 2 frames. det måske ikke lyder af meget, men i betragtning af omstændighederne, 1 eller 2 billeder her kan gøre en verden til forskel.

dobbelttjekke at se, om skærmkortet er døende. hvis du fik det mange år siden, kan den langsomt blive brænder ud.

helt ærligt, jeg tror du måske blot har en bunke af virus. også kontrollere, at ingen ekstra processer der kører i baggrunden, mens du spiller. de er tilbøjelige til at gøre en stor forskel.

Jeg har absolut ingen virus på min computer. På den anden side, mit grafikkort kan muligvis døende. Jeg købte den, på den 14-01-08 så alder er ikke en bekymring. Det kunne være en dum fejl, som kunne af busted det. Damn, jeg har stået på længere end 28 dage til at returnere det: (overbevise dem er den eneste måde jeg gætte.
Old 15 februar 2008, 04:45
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mattg14 View Post
Jeg har absolut ingen virus på min computer.

Jeg ønsker ikke at lyde som en smerte i røv, men hvis du har ikke fulgt evilfantasy's tråd om at fjerne virus og malware gøre. Jeg fulgte en lignende vejledning, når min computer var ikke kører ordentligt, og det kom op med alle mulige ting, trods min Norton ikke plukke det op.

Uanset at sige jeg ikke har Norton mere, og at være ærlig Norton kunne gøre en ganske stor forskel på din framerates og hvis du har det installeret!

Anyway, jeg ikke har svaret til denne tråd til at flamme Norton.
Old 15 februar 2008, 04:48
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Macmac508 View Post
Jeg ønsker ikke at lyde som en smerte i røv, men hvis du har ikke fulgt evilfantasy's tråd om at fjerne virus og malware gøre. Jeg fulgte en lignende vejledning, når min computer var ikke kører ordentligt, og det kom op med alle mulige ting, trods min Norton ikke plukke det op.

Uanset at sige jeg ikke har Norton mere, og at være ærlig Norton kunne gøre en ganske stor forskel på din framerates og hvis du har det installeret!

Anyway, jeg ikke har svaret til denne tråd til at flamme Norton.

Jeg har ingen virus, malware, rootkits etc på mit system. Jeg bruger AVG gratis og kan være stoppet med at køre i baggrunden for at se, om det gøres virkning. Det gjorde en 1 rammen af en forskel.
Old 15 februar 2008, 05:03
Medlem Gruppen

Okey Doke.

Kan synes soleklart, men på et spil som oblvion du ikke pumpestationer indstillingerne alt på 'højeste' er du. Den X1950 er et godt mid-range kort, men ikke mere end det.

Hvis ikke, og dit CPU er der opererer ved godt, din hukommelse er ikke død, så det ser ud til dit grafikkort er døende. Hvis du telefonen op på dem og have en tirade kan du bare heldig. Har du overclocked dit kort?
Old 16 februar 2008, 04:44
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Macmac508 View Post
Okey Doke.

Kan synes soleklart, men på et spil som glemsel du ikke pumpestationer indstillingerne alt på 'højeste' er du. Den X1950 er et godt mid-range kort, men ikke mere end det.

Hvis ikke, og dit CPU er der opererer ved godt, din hukommelse er ikke død, så det ser ud til dit grafikkort er døende. Hvis du telefonen op på dem og have en tirade kan du bare heldig. Har du overclocked dit kort?

Jeg har ikke overclocked min kortet overhovedet. Jeg har fået selskabet til at udsende et kurer til at hente den meget snart, så forhåbentlig det vil blive erstattet snart godt:)
Old 21 februar 2008, 09:09
Ny Medlem Gruppen

Stor!
Lige fået en helt ny en, og det har stadig det samme problem. JESUS!
Old 21 februar 2008, 15:36
Medlem Gruppen

Tja, for at være ærlig, ville det sandsynligvis udelukke, at det er kortet selv og lede dig til nogle af dine andre hardware.

Kør 3Dmark og se, hvilket resultat du får. Kan kaste lys over situationen. Hvilke spil er du har problemer med?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Nogle spørgsmål med Min PSU xZoDiACx Cases & Strømforsyninger 8 28. maj 2009 08:25
VPN Issues metzy75 Networking, Modemer & VoIP 3 30 oktober 2008 16:36
Problemer med en MacBook oobrokensilence Linux & Alternative OS 6 19 marts 2008 14:15
Alvorlige networking spørgsmål robina80 Networking, Modemer & VoIP 13 8 marts 2008 17:50
Jeg har problemer! urmaserendipity85 General Software Chat 2 28th Dec 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.