vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Framerate tiedotteet

Reply

Thread Tools
Old 14 helmikuu 2008, 10:18
Uusi Jäsen

Default Framerate tiedotteet

Olen kokee huono framerate käyttäen powercolor x1950 pro AC2

Asiat olen tehnyt:

- Yritti vanhat ATI-ajurit suositellaan kanssa ruutuun annetaan

- Yritti ATI Catalyst 8.1

- Uudistetut OS vain incase vanhojen kuljettajien ristiriitaisia

- Tarkastetaan, jos kaikki tuulettimet toimivat. Kaikki ovat

- Tarkastetaan hardrive. Kaikki näytti sakko

- Onko sinulla uusi powersuply. Lentotoiminnan arktiset 600W runsaalla ampeereina ja kiskojen

- Useimmat ohjaimet ovat ajan tasalla järjestelmän kanssa.

Järjestelmän tiedot:

Intel Pentium D 3.2ghz
Maxtor 7200Rpm 150gb
2GB pc5300 muisti
Asus P5VD2-MX SE emolevy

Im nykyisin käyttämällä OMEGA kuljettajia. He näyttävät saanut eroon myös choppyness, mutta kauhean kehyksiä edelleen.

Olen tehnyt CPUz ja olen havainnut, että minun CPU näyttää olevan menee 2,4 GHz ja 3.2ghz jatkuvasti. Olen ostanut liitä minun heatsink ja puhdas että & uudelleen sen myöhemmin.

Pelit i pelata todella surkea kehyksissä. Olen testannut IL2 sturmovik ja Oblivion ja molemmat ovat hyvin samanlaisia kehyksiä. Jos i pienempi asetukset saan piristettä ehkä 4 kehyksiä: / jotka ovat tavallisesti 14-20 kehyksiä MAX, mutta jos i kasvot seinää saan noin 60

resoluutio: 1024 x 768

Jos tarvitset lisätietoja, otan mielelläni lisätä lisätietoja tarvittaessa.
Old 15 helmikuu 2008, 01:08
Rahoittajien ryhmän

tarkistaa virusten varalta. ne on toinen suuri tekijä, kuvataajuuden kysymyksiä. myös eheyttää kovalevyllesi. että voi tuottaa vielä 1 tai 2 kehyksiä. se ei voi kuulostaa paljolta, mutta olosuhteet huomioon ottaen, 1 tai 2 kehyksiä täällä voi tehdä maailman ero.

kaksinkertaisen tarkista, jos näytönohjain on kuolemaisillaan. jos sinulla on sen monta vuotta sitten, se voi hitaasti olla polttaminen pois.

aivan rehellisesti, luulen, että ehkä on vain joukko viruksia. myös, varmista, että mitään ylimääräisiä prosessit ovat käynnissä taustalla samalla kun pelaat. ne yleensä tehdä suuri ero.

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 15 helmikuu 2008, 03:12
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by link590o View Post
tarkistaa virusten varalta. ne on toinen suuri tekijä, kuvataajuuden kysymyksiä. myös eheyttää kovalevyllesi. että voi tuottaa vielä 1 tai 2 kehyksiä. se ei voi kuulostaa paljolta, mutta olosuhteet huomioon ottaen, 1 tai 2 kehyksiä täällä voi tehdä maailman ero.

kaksinkertaisen tarkista, jos näytönohjain on kuolemaisillaan. jos sinulla on sen monta vuotta sitten, se voi hitaasti olla polttaminen pois.

aivan rehellisesti, luulen, että ehkä on vain joukko viruksia. myös, varmista, että mitään ylimääräisiä prosessit ovat käynnissä taustalla samalla kun pelaat. ne yleensä tehdä suuri ero.

Minulla ei ole viruksia minun tietokone. Sen sijaan minun näytönohjain voitaisiin mahdollisesti kuolee. Ostin sitä koska 14-01-08 joten ikä ei ole hätää. Se voisi olla tyhmä virhetoimintoja, jotka saattaisivat on murrettu sitä. Hitto, olen jatkunut kauemmin kuin 28 päivää aikaa palauttaa sen: (vakuuttava ne on ainoa tapa luulisin.
Old 15 helmikuu 2008, 04:45
Jäsen

Quote:
Originally Posted by mattg14 View Post
Minulla ei ole viruksia minun tietokone.

En halua tuntua kipua ja perse, mutta jos havent jälkeen evilfantasy n säikeen poistamaan virukset ja haittaohjelmat tehdä. Olen seurannut vastaava opas, kun tietokone ei ole käynnissä kunnolla ja se keksi kaikenlaisia juttuja, vaikka minun Norton ei nostojärjestelmä sitä.

Riippumatta sanottavaa minulla ei ole Norton enää, ja rehellisesti sanottuna Norton voidaan tehdä varsin suuri ero teidän framerates samoin, jos sinulla on se asennettu!

Minun ei vastannut tätä säiettä tulelle Norton.
Old 15 helmikuu 2008, 04:48
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Macmac508 View Post
En halua tuntua kipua ja perse, mutta jos havent jälkeen evilfantasy n säikeen poistamaan virukset ja haittaohjelmat tehdä. Olen seurannut vastaava opas, kun tietokone ei ole käynnissä kunnolla ja se keksi kaikenlaisia juttuja, vaikka minun Norton ei nostojärjestelmä sitä.

Riippumatta sanottavaa minulla ei ole Norton enää, ja rehellisesti sanottuna Norton voidaan tehdä varsin suuri ero teidän framerates samoin, jos sinulla on se asennettu!

Minun ei vastannut tätä säiettä tulelle Norton.

Minulla ei ole virukset, haittaohjelmat, rootkit yms. my system. Käytän AVG vapaasti ja ne ovat lakanneet, että käynnissä taustalla nähdä, jos se tehdään vaikutus. Se teki 1 puitteet eroa.
Old 15 helmikuu 2008, 05:03
Jäsen

Joo Doke.

Voi tuntua blindingly ilmeinen, mutta pelin kuten oblvion et ole pumppausasemat asetukset kaikki korkeimmat "olet. The X1950 on hyvä puolivälissä erilaisia kortti, mutta ei mitään sen enempää.

Jos ei, ja suorittimen on toimivat hyvin, muistisi ei ole kuollut, se näyttää näyttösovittimen on kuolemaisillaan. Jos puhelin niitä ja niillä on paasaavat voi vain saada onnekkaita. Oletko Kokonaispistemäärä kortin?
Old 16 helmikuu 2008, 04:44
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Macmac508 View Post
Joo Doke.

Voi tuntua blindingly ilmeinen, mutta pelin kuten unohduksiin et ole pumppausasemat asetukset kaikki korkeimmat "olet. The X1950 on hyvä puolivälissä erilaisia kortti, mutta ei mitään sen enempää.

Jos ei, ja suorittimen on toimivat hyvin, muistisi ei ole kuollut, se näyttää näyttösovittimen on kuolemaisillaan. Jos puhelin niitä ja niillä on paasaavat voi vain saada onnekkaita. Oletko Kokonaispistemäärä kortin?

En ole Kokonaispistemäärä äänestyskorttini lainkaan. Minulla yritys lähettää kuriirin hakemaan sen hyvin pian, joten toivottavasti it'll korvataan pian kuin hyvin:)
Old 21 helmikuu 2008, 09:09
Uusi Jäsen

Upea!
Just got a brand new, ja se on edelleen sama ongelma. JESUS!
Old 21 helmikuu 2008, 15:36
Jäsen

No, suoraan sanottuna, että todennäköisesti sulje pois sitä, että kortin itselleen ja kohta voit joku muu laitteisto.

Suorita 3Dmark ja katso, mitä tuloksen saat. Ehkä hieman selventää tilannetta. Mitä pelejä sinulla on ongelmia?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Jotkut kysymykset Oman PSU xZoDiACx Kotelot & Virtalähteet 8 28. toukokuuta 2009 08:25
VPN Kysymykset metzy75 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 30. lokakuu 2008 16:36
Kysymyksistä MacBook oobrokensilence Linux & Alternative OS 6 19th Mar 2008 14:15
Vakavia verkottumista tiedotteet robina80 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 13 8. Maaliskuu 2008 17:50
Minulla on kysymyksiä! urmaserendipity85 General Software Chat 2 28 Dec 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.