![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ervaar slechte framerate met behulp van de powercolor X1950 Pro AC2 Dingen die ik heb gedaan: - Geprobeerd oude ATI drivers aanbevolen met het vak gegeven - Geprobeerd ATI Catalyst 8.1 - Herbouwd OS gewoon Incase van oude drivers tegenstrijdige - Gecontroleerd of alle ventilatoren werken. Allen zijn - Gecontroleerd hardrive. Alles leek goed - Heb je een nieuwe powersuply. Een arctische 600W met veel ampère op de rails - De meeste drivers zijn up-to-date met het systeem. Systeem specs: Intel Pentium D 3.2ghz Maxtor 7200rpm 150GB 2GB PC5300 geheugen Asus P5VD2-MX SE moederbord Im moment gebruikt OMEGA drivers. Zij lijken te hebben gekregen ontdoen van de choppyness, maar de verschrikkelijke beelden blijven. Ik heb gedaan CPUz en ik heb ontdekt dat mijn CPU lijkt te zijn, gaande van 2,4 GHz tot 3.2ghz continu. Ik heb gekocht pasta voor mijn koeling en schoon en dat het later weer op. Games speel ik echt zuigen in frames. Ik heb getest IL2 sturmovik en Oblivion en beide zijn zeer vergelijkbaar in frames. Als ik lager de instellingen krijg ik een boost van misschien 4 frames: / die normaliter 14-20 frames MAX, maar als ik geconfronteerd met een muur krijg ik ongeveer 60 resolutie: 1024 x 768 Indien u meer informatie wenst, wil ik ze graag meer informatie toe te voegen indien nodig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| controleren op virussen. ze nog een belangrijke factor met frame rate kwesties. ook defragmenteren van uw harde schijf. dat kan opleveren andere 1 of 2 frames. Het kan niet als veel, maar gezien de omstandigheden, 1 of 2 frames hier kan een wereld van verschil.
dubbel controleren om te zien of uw videokaart is stervende. als je heb het vele jaren geleden, kan langzaam worden branden uit. eerlijk gezegd, ik denk dat je misschien net een stelletje virussen. Ook controleren om er zeker geen extra processen worden uitgevoerd in de achtergrond terwijl u speelt. die neiging om een groot verschil. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb absoluut geen virussen op mijn computer. Aan de andere kant, mijn grafische kaart kan worden eventueel sterven. Ik kocht het op de leeftijd 14-01-08 dus geen zorgen. Het kan een stomme storing die van kapot is. Verdomme, Ik heb op meer dan de 28 dagen te retourneren: (Overtuigen ze is de enige manier denk ik. |
|
| |||
| |||
| Ik wil niet klinken als een pijn in de kont, maar als je havent gevolgd evilfantasy de draad op het verwijderen van virussen en malware doen. Ik volgde een soortgelijke gids als ik mijn computer niet goed draait en het kwam met allerlei spullen, ondanks mijn Norton niet picking it up. Ongeacht te zeggen Ik heb geen Norton meer, en om eerlijk te zijn Norton kunnen worden waardoor een heel groot verschil met uw framerates en als u die heeft geïnstalleerd! Anyway, ik heb geen antwoord op deze draad aan de vlam Norton. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb geen virussen, malware, rootkits, enz. op mijn systeem. Ik gebruik AVG gratis en hebben gestopt dat draait op de achtergrond om te zien of die effect hebben. Het maakte een 1 frame van een verschil. |
|
| |||
| |||
| Okie Doke. Blindingly lijkt misschien vanzelfsprekend, maar voor een spel als oblvion u niet pompstations de instellingen van alle op 'hoogste' zijn jullie. De X1950 is een goede mid-range kaart, maar niets meer dan dat. Zo niet, en je CPU is werken bij een goed, je geheugen is niet dood, dan lijkt uw grafische kaart is stervende. Als u de telefoon op en ze hebben een rant mag u alleen krijgen geluk. Heeft u uw kaart overclocked? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb niet overclocked mijn kaart op alle. Ik heb het bedrijf te sturen met een koerier naar pick it up zeer snel, dus hopelijk zullen worden vervangen spoedig goed:) |
|
| |||
| |||
| Geweldig! Net een gloednieuw kantoor, en het heeft nog steeds hetzelfde probleem. JEZUS! |
|
| |||
| |||
| Nou, om eerlijk te zijn, dan zou dat waarschijnlijk uit het feit dat de kaart zelf, en dat u tot enkele van je andere hardware. Uitvoeren 3DMark en resultaat zien wat je krijgt. Misschien toch enig licht op de situatie. Welke games zijn je problemen ondervindt met? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sommige problemen met mijn PSU | xZoDiACx | Cases & Power Supplies | 8 | 28 mei 2009 08:25 |
| VPN problemen | metzy75 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 30 okt 2008 16:36 |
| Problemen met een MacBook | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 6 | 19 mrt 2008 14:15 |
| Ernstige problemen netwerken | robina80 | Netwerken, modems & VoIP | 13 | De 8 maart 2008 17:50 |
| Ik heb problemen! | urmaserendipity85 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 28 dec 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |