![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg opplever dårlig bildefrekvens ved hjelp av powercolor x1950 pro AC2 Ting jeg har gjort: - Prøvde gamle ATI drivere anbefales med boksen gitt - Prøvde ATI Catalyst 8.1 - Gjenreist OS bare incase av gamle drivere konflikt - Kontrollert hvis alle fans fungerer. Alle er - Kontrollert hardrive. Alle syntes fine - Har du en ny powersuply. Et arktisk 600W med rikelig forsterkerne på skinner - De fleste driverne er oppdaterte med systemet. System specs: Intel Pentium D 3.2ghz maxtor 7200RPM 150gb 2GB pc5300 minne Asus P5VD2-MX SE hovedkort Im bruker OMEGA drivere. De synes å ha blitt kvitt den choppyness, men fryktelig rammer igjen. Jeg har gjort CPUz og jeg har funnet ut at min CPU synes å være å gå fra 2,4 til 3.2ghz kontinuerlig. Jeg har kjøpt lim for min heatsink og ren som og legge den ved på nytt senere. Spill jeg spiller egentlig gjøre suge i rammer. Jeg har testet IL2 sturmovik og Oblivion og begge er svært like i rammer. Hvis jeg lavere innstillingene jeg få et løft for kanskje 4 rammer: / som vanligvis 14-20 rammer MAX, men hvis jeg møter en vegg jeg få om lag 60 oppløsning: 1024 x 768 Hvis du trenger mer informasjon, vil jeg gjerne legge til flere detaljer om nødvendig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sjekke for virus. de er en stor faktor med Rammehastigheten problemer. også defragmentere harddisken din. som kan gi en annen 1 eller 2 rammer. det kanskje ikke høres ut som mye, men gitt omstendighetene, 1 eller 2 rammer her kan lage en verden av forskjell.
dobbeltsjekke for å se om skjermkortet er døende. hvis du har det for mange år siden, kan det langsomt bli brenne ut. helt ærlig, tror jeg kanskje du har en haug med virus. også, må du kontrollere at ingen ekstra prosesser som kjører i bakgrunnen mens du spiller. de pleier å gjøre en stor forskjell. Min System: Esekiel
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har absolutt ingen virus på datamaskinen min. På den andre siden min grafikkortet kunne muligens dø. Jeg kjøpte den på 14-01-08 så alder er ingen grunn til bekymring. Det kan være en dum feil som måtte av ødelagt den. Pokker, jeg har gått på lengre enn 28 dager å gå tilbake: (overbevise dem er den eneste måten jeg. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil ikke høres ut som en smerte i rompe, men hvis du har ikke fulgt evilfantasy er tråd om fjerning av virus og malware gjøre. Jeg fulgte en lignende guide når datamaskinen ble ikke som den skal, og det kom opp med all slags ting, til tross for min Norton ikke plukke den opp. Uansett å si at jeg ikke har Norton mer, og å være ærlig Norton kunne gjøre ganske stor forskjell på framerates også hvis du har det installert! Ja, jeg skulle ikke svare på denne tråden til flammen Norton. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har ingen virus, malware, rootkits etc på mitt system. Jeg bruker AVG gratis og har sluttet som kjører i bakgrunnen for å se om det er gjort i kraft. Det gjorde en 1 rammen av en forskjell. |
|
| |||
| |||
| Okey Doke. Kan virke blindingly opplagt, men på et spill som oblvion du ikke pumping innstillingene alle på "høyeste" er du. The X1950 er en god mellomtoner kortet, men ikke mer enn det. Hvis ikke, og CPU fungerer på, kan minne er ikke død, så ville det virke grafikkortet er døende. Hvis du telefonen opp og har en snakke sint og høyt du kan bare ha flaks. Har du overclocked kortet ditt? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har ikke overclocked kortet mitt i det hele tatt. Jeg har selskapet å sende ut et bud for å plukke den opp ganske snart, så forhåpentligvis vil det bli erstattet snart vel:) |
|
| |||
| |||
| Flott! Har fått en helt ny en, og det fortsatt har samme problem. JESUS! |
|
| |||
| |||
| Vel, å være ærlig, ville sannsynligvis utelukke at det er kort selv og henvise deg til noen av de andre maskinvare. Kjør 3Dmark og se hva resultatet du får. Kan kaste litt lys over situasjonen. Hvilke spill er det du har problemer med? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Noen problemer med min PSU | xZoDiACx | Bærevesker & Strømforsyning | 8 | 28 mai 2009 08:25 |
| VPN Problemstilling | metzy75 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 30 oktober 2008 16:36 |
| Problemer med en MacBook | oobrokensilence | Linux og alternative OS | 6 | 19 mars 2008 14:15 |
| Alvorlig nettverk problemer | robina80 | Nettverk, modem og VoIP | 13 | 8 mars 2008 17:50 |
| Jeg har problemer! | urmaserendipity85 | General Software Chat | 2 | 28 desember 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |