![]() |
|
| |||
| |||
| Min computer fryser når nogensinde jeg spille spil som Counter Strike Source, NFS Pro Street, World in Conflict osv. ...... Det skete, da jeg for nylig opgradere min 7300LE til 8600GT og 533MHZ 512MB RAM til 2x 667 MHz 1 GB RAM Jeg har ingen idé om, hvorfor dette sker ... Please help! Yderligere Info: PC Model HP Pavilion a1595d Home PC Bundkort (understøtter RAM: 400/533MHZ skærmkort: 16X grafikkort) Bestyrelse: Hewleet-Packard Asterope2 1,0 Bus Clock: 200 megahertz BIOS: American Megatrends Inc. 3,15 RAM KVR667D2N5/1G 1GB PC2-5300 CL5 240 PIN DIMM Video Card Inno3D 8600GT 256MB DDR3 PCI-E Power Supply 300 W Nogen idé om, hvad er problemet med min computer? Jeg løb PC Doctor 5 og nTune, både af dem ikke afsløre eventuelle problem ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spil er CPU intensiv, så sørg for din CPU fan er ikke fyldt med støv.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Strømforsyning er svage.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er strømforsyningen.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja det PSU ser ud til at være en tad lave om magten.
| |||
| |||
| Det betyder, at jeg kun har brug for at ændre min strømforsyning og alt ville være okay? Hvordan Bout min RAM? Er jeg nødt til at ændre det? Da min RAM er en 667 MHz og er tilsluttet et bundkort, der understøtter 400/533 MHz ..... |
|
| |||
| |||
| Tak alle for at hjælpe! Sine faste nu WUHO |
|
| |||
| |||
| så det var din strømforsyning? |