![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma tietokone jumittuu kun koskaan pelaan pelejä kuin Counter Strike Source, NFS Pro Street, World in Conflict jne. ...... Tämä tapahtui kun olin hiljattain päivittää minun 7300LE on 8600GT ja 533MHz 512MB RAM-muistia 2x 667MHz 1 Gt RAM-muistia Minulla ei ole aavistustakaan, miksi tämä tapahtuu ... auttakaa! Lisätiedot: PC-malli HP Pavilion a1595d Etusivu PC Emolevy (tukee RAM: 400/533MHZ Näytönohjain: 16X grafiikkakortin) Hallitus: Hewleet-Packard Asterope2 1.0 Bus Clock: 200 megahertsin BIOS: American Megatrends Inc. 3,15 RAM KVR667D2N5/1G 1GB PC2-5300 CL5 240 PIN-DIMM Näytönohjain Inno3D 8600GT 256 Mt DDR3 PCI-E Power Supply 300W Mitään käsitystä, mitkä ovat ongelma minun tietokone? Juoksin PC Doctor 5 ja nTune, niin niistä ei havaittu mitään ongelmia ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pelit ovat CPU intensiivistä, varmista suorittimen tuuletin ei ole tukossa pölyn peitossa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Virtalähde on heikko.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on virtalähde.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä PSU näyttää olevan tad vähän valtaa.
| |||
| |||
| Tämä tarkoittaa, että minun tarvitsee vain vaihtaa virtalähde ja kaikki olisi kunnossa? Miten bout minun RAM? Tarvitseeko minun vaihtaa se? Koska minun RAM on 667 MHz ja on liitetty emolevy joka tukee 400/533 MHz ..... |
|
| |||
| |||
| Thanks everyone avustasi! Kiinteät nyt WUHO |
|
| |||
| |||
| joten se oli virtalähde? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| USB 2.0 jäätävää Computer | Snohawk | Rautatavaran Chat | 4 | 24. Joulukuu 2008 08:36 |
| Kirjaudu jäädyttäminen ongelma | Kadejd | General Software Chat | 6 | 6. marraskuu 2008 04:01 |
| Tietokone jäätävää | Murhaaja | General Software Chat | 1 | 28 Dec 2007 00:15 |
| Tietokone on jäädyttäminen ylös | iczelion1 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 8. Joulukuu 2007 19:12 |
| Jäädytys tietokone | Brantwood | Windows-käyttöjärjestelmät | 28 | 1. Sep 2007 13:30 |
| Thread Tools | |
| |