![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Mijn computer bevriest als ooit speel ik games zoals Counter Strike Source, NFS Pro Street, World in Conflict enz. ......
Dit gebeurde toen ik onlangs een upgrade mijn 7300LE aan 8600GT en 533MHz 512MB RAM 2x 667MHz 1GB RAM Ik heb geen idee waarom dit gebeurt ... please help! Extra Info: PC Model HP Pavilion a1595d Home PC Moederbord (ondersteunt RAM: 400/533MHZ Videokaart: 16X grafische kaart) Bestuur: Hewleet-Packard Asterope2 1.0 Bus Clock: 200 megahertz BIOS: American Megatrends Inc 3,15 RAM KVR667D2N5/1G 1GB PC2-5300 CL5 240 PIN DIMM Videokaart Inno3D 8600GT 256MB DDR3 PCI-E Power Supply 300W Enig idee wat het probleem van mijn computer? Ik rende PC Doctor 5 en nTune, zowel van hen geen sporen enig probleem ..... |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
CPU-intensieve spellen zijn, zorg ervoor dat je CPU-fan is niet verstopt met stof.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Stroomvoorziening is zwak.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Het is de stroomvoorziening.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ja de PSU lijkt een beetje op een laag vermogen.
|
|||
|
|||
|
Dat betekent dat ik moet alleen mijn voeding en alles zou goed?
Hoe Bout mijn RAM? Moet ik dit veranderen? Sinds mijn RAM-geheugen is een 667 MHz en is verbonden met een moederbord dat ondersteuning 400/533 MHZ ..... |
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt iedereen voor de hulp! Haar vaste nu WUHO
|
|
|
|||
|