![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im bygge en ny rig og im en smule forvirret, men her er min idé så vidt også den platform vil blive bygget til Jul;
CPU = Intel E6850 MOBO = må absolut være en 1333 MHz FSB, vista klar 64bit, SLI med 2 slots både kører på x16, Ram 667/800mhz 4GB. GPU = Jeg var tænker i 8800 Ultra, men siden im få det i december vil jeg se, der er bang for buck. PSU = Depens på min GPU im ikke helt sikker på, skulle jeg få en 600w eller få en 1000w for SLI kapacitet i fremtiden. RAM = Jeg har tænkt mig at køre Windows Vista 64bit og med Aero-grænseflade det kræver 1Gb og da jeg vil være spil jeg tror, at det kan tage op til 2 GB for at holde den glade ved en bedre hastighed på 667 MHz + SKÆRM = I øjeblikket har jeg en Xerox-17inch glas skærm ser anstændigt, men jeg var hoppede for at få en widescreen en til gaming, så opdateringshastighed gerne 5ms eller lavere, og kontrastforhold på 800:1 og en 20 "tommer plus. Dette er en masse jeg beder om, men kan nogen hjælpe dette er ikke før jul, og jeg måske nødt til at holde skærmen i'v fik også det er for gaming.thnx: D Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så hvad vil du vide?
| |||
| |||
| hvad er komponenter i skulle få velegnet til en gaming rig jeg kom på tværs: MOBO = ASUS P5N-E SLI650i GPU = 8800 GTX / 8900GTX (når det kommer ud) Ram = Corsair 2x1GB XMS2 PSU = Jeg tror, jeg vil have en 600w + modulær PSU men im ikke helt sikker. Mit budget er £ 700 / £ 800 alt hvad jeg har brug for hjælp tellin mig vejr det er vista 64 bit, god til spil, fortæl mig vejr det alle vil arbejde sammen, og (jeg er den største nogen?) Hvad psu jeg skal get.thnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ingen mening prissætning en computer og vælge komponenter næsten 5 måneder, før du skal til at købe them.Things ændre alt for hurtigt i den høje ende for.
| |||
| |||
| k Jeg kommer tilbage til emnet nærmere time.thnx |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, du vil kæmpe for at opbygge dette system med £ 700 / £ 800. Jeg har for nylig prissat mit ny en op og komme til £ 1100, selv om det indeholder en £ 250-skærm. Når det er sagt, at jeg kun har Manged til at omfatte en Intel E6750 chip og et 8800GTS kort. |
|
| |||
| |||
| såvel im kinda budging op mit budget alle så ofte og dens 840 £ eller summet nu, men noget, men maskinen også. |
|
| |||
| |||
| siden youv fik en 17inch skærm med en res på 1280x1024 en 8800 GTS 320MB er mere, end du har brug for, hvis du ønsker mere gat en dobbelt bro for kortet. |
|
| |||
| |||
| huske c tak |