![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im rakentaa uuden rig ja im hieman sekava, mutta tässä on minun käsitykseni toistaiseksi myös rig on rakennettu christmas;
CPU = Intel E6850 MOBO = tarvitsee ehdottomasti olla 1333mhz FSB, näköala valmis 64bit, SLI kanssa 2 lähtö-ja saapumisajat sekä käydessä x16, Ram 667/800mhz 4GB. GPU = olin ajatteliko 8800 ultra mutta koska im saada se joulukuussa saa nähdä mikä on bang for buck. PSU = Depens minun GPU im ole aivan varma olisi saan 600W tai hanki 1000W varten SLI valmiudet tulevaisuudessa. RAM = aion oltava Windows Vista 64bit ja Aero-käyttöliittymä se edellyttää 1Gb ja koska otan pelaamista olen sitä mieltä, että voi kestää noin 2GB pitää se onnellinen on parempi nopeus 667 MHz + MONITOR = Tällä hetkellä minulla on Xerox 17inch lasi seurata näyttää ihmisarvoisen mutta olin hopping saada laajakuva yksi pelaamista niin virkistystaajuus hinnat kuten 5ms tai pienempi ja kontrastisuhde 800:1 ja 20-tuumainen plus. Tämä on paljon En pyydä mutta joku auttaa tämä on vasta joulun ja i on ehkä pitää seurata i'v sai myös sitä varten gaming.thnx: D My System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä haluat tietää?
| |||
| |||
| mitä osia i pitäisi saada sopii varten pelaamista rig i tuli koko: MOBO = ASUS P5N-E SLI650i GPU = 8800 GTX / 8900GTX (kun se tulee ulos) Ram = Corsair 2x1Gb XMS2 PSU = Uskon halua 600W + modulaarinen PSU mutta im ole täysin varma. Oma budjetti on £ 700 / £ 800 Tarvitsen apua tellin minua sää on Vista 64bit, hyvä pelaamiseen, kerro sää se kaikki yhdessä ja (olen eniten mitään?) Mitä PSU Haluan get.thnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole mitään järkeä hinnoittelu tietokoneen ja valikoidaan komponentit lähes 5 kuukautta ennen aiotte ostaa them.Things muuttaa aivan liian nopeasti siitä, että lopussa siitä.
| |||
| |||
| k I'll palata aiheeseen lähempänä time.thnx |
|
| |||
| |||
| Olette varmaankin taistelu rakentaa, että järjestelmä £ 700 / £ 800. Olen viime hinnoiteltu minun uuden ajan ja sen tulevat £ 1100, vaikka tämä ei sisältävät £ 250 näyttö. Ottaa sanoi, että olen vain manged sisällyttää Intel E6750 siru ja 8800GTS kortti. |
|
| |||
| |||
| lisäksi IM kinda budging jopa oma budjetti joka niin usein ja sen £ 840 tai summet nyt, mutta ei mitään, mutta kone myös. |
|
| |||
| |||
| koska youv sai 17inch näytön res on 1280x1024 yksi 8800 GTS 320mb on enemmän kuin tarvitset, jos haluat lisätietoja Gat kaksimoottorisessa veliseni varten kortin. |
|
| |||
| |||
| pitää mielessä c kiitos |