![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
im bouw van een nieuwe tuigage en im een beetje verward, maar hier is mijn idee tot dusver ook het platform zal worden gebouwd voor de kerst;
CPU = Intel E6850 MOBO = moet zeker een 1333MHz fsb, Vista Ready 64bit, SLI met de 2 slots beide draaien op x16-, Ram 667/800Mhz 4Gb. GPU = Ik meedenken 8800 Ultra, maar sinds im krijgen in december Ik zie die is bang voor buck. PSU = depens op mijn GPU im niet zeker moet ik een 600w of krijgen een 1000w voor de SLI-mogelijkheid in de toekomst. RAM = Ik ga om met Windows Vista 64bit en met de aero interface zij nodig heeft 1Gb en aangezien ik kom gaming Ik denk dat het over kan nemen 2Gb te houden gelukkig met een voorkeur snelheid van 667mhz + MONITOR = Momenteel heb ik een glas Xerox 17inch monitor ziet er fatsoenlijk, maar ik was hoppen om een breedbeeld een voor gaming krijg zo graag 5ms refresh rates of lager en contrastverhouding van 800:1 en een 20 "inch plus. Dit is veel vraag ik voor, maar kan iemand deze hulp is niet tot Kerstmis en ik zou moeten houden van de monitor i'v kreeg ook voor gaming.thnx: D Mijn Systeem: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dus wat wil je weten?
|
|||
|
|||
|
welke onderdelen ik zou krijgen geschikt voor een i gaming rig kwam:
MOBO = ASUS P5N-E SLI650i GPU = 8800 GTX / 8900GTX (wanneer het uitkomt) Ram = 2x1GB Corsair XMS2 PSU = Ik denk dat ik wil een 600w + modulaire PSU maar im niet helemaal zeker. Mijn budget is £ 700 / 800 pond All I Need, is hulp tellin me weer het is vista 64bit, goed voor Gaming, vertel me weer het zal allemaal samenwerken en (ik ben de grootste niet?) PSU wat ik zou get.thnx |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er is geen punt prijsstelling een computer en plukken onderdelen bijna 5 maanden voordat u gaat kopen them.Things veranderingen veel te snel aan de hoge kant voor dat.
|
|||
|
|||
|
k ik terug naar het onderwerp kom je dichter bij de time.thnx
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik denk dat je zal worstelen om dat systeem te bouwen met 700 pond / £ 800.
Ik heb onlangs mijn nieuwe geprijsde een up en zijn gekomen tot € 1100, hoewel dat bevat een 250 pond scherm. Gezegd dat ik alleen nog manged tot een Intel E6750 chip en een 8800GTS kaart te nemen. |
|
|
|||
|
|||
|
well im kinda goede voorbeeld geeft mijn begroting om zo vaak en haar 840 pond of summet nu maar niets, maar de machine ook.
|
|
|
|||
|
|||
|
sinds youv heb een 17inch scherm met een resolutie van 1280x1024 een 8800 GTS 320MB is meer dan je nodig hebt als u meer gat een twin bro voor de kaart wilt.
|
|
|
|||
|
|||
|
houden dat in het achterhoofd c dankzij
|