![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im bygge en ny rigg og im en smule forvirret, men her er min ide så langt også riggen skal bygges for christmas;
CPU = Intel E6850 MOBO = må definitivt være en 1333mhz fsb, vista klar 64bit, SLI med 2 slots begge publiseres på x16, Ram 667/800mhz 4GB. GPU = Jeg tenkte langs 8800 ultra men siden im får det i desember jeg ser som er igjen for pengene. PSU = Depens på GPU im ikke helt sikker bør jeg få en 600W eller få en 1000W for SLI evne i fremtiden. RAM = Jeg kommer til å kjøre Windows Vista 64bit og med Aero grensesnittet krever 1GB og siden jeg spill jeg tror det kan ta ca 2GB å holde den glad i en foretrekke hastighet på 667 MHz + MONITOR = tiden jeg har en Xerox 17inch glass monitor ser anstendig men jeg hopper for å få en widescreen-en for spill så oppdateringsfrekvenser som 5ms eller lavere og kontrastforhold på 800:1 og en 20 "tommer pluss. Dette er mye jeg ber om, men kan noen hjelpe denne er ikke før jul, og jeg måtte ha for å holde skjermen i'v fikk også det er for gaming.thnx: D Min System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så hva vil du vite?
| |||
| |||
| hva er komponenter jeg bør få tilrettelagt for en gaming riggen jeg kom over: MOBO = ASUS P5N-E SLI650i GPU = 8800 GTX / 8900GTX (når det kommer ut) Ram = Corsair 2x1GB XMS2 PSU = Jeg tror jeg vil ha en 600W + modulær PSU men im ikke helt sikker. Budsjettet mitt er £ 700 / £ 800 Alt jeg trenger er hjelp tellin meg vær det er vista 64bit, bra for gaming, fortell meg vær den vil alle arbeide sammen og (jeg er den største no?) Hva psu jeg skal get.thnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke noe poeng prising en datamaskin, og plukke komponenter nesten 5 måneder før du kommer til å kjøpe them.Things endre altfor fort ved høy slutten for det.
| |||
| |||
| k Jeg vil komme tilbake til emnet nærmere i time.thnx |
|
| |||
| |||
| Jeg tror du vil kjempe for å bygge dette systemet med £ 700 / £ 800. Jeg har nylig priset meg ny opp og komme til £ 1100, men som ikke inkluderer en £ 250 skjerm. Når det er sagt har jeg bare manged å inkludere en Intel E6750-brikke og et 8800GTS kort. |
|
| |||
| |||
| well im kinda budging opp budsjettet mitt hver så ofte og £ 840 eller summet nå, men ingenting, men maskinen også. |
|
| |||
| |||
| siden youv fikk 17inch skjerm med en oppløsning på 1280x1024 en 8800 GTS 320mb er mer enn du trenger hvis du ønsker mer gat en twin bro for kort. |
|
| |||
| |||
| holde det i bakhodet c takk |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sette opp trådløst på en gammel XP Machine | ralphp | Nettverk, modem og VoIP | 13 | 2 mars 2009 06:22 |
| Ahh, ny maskin gått t! Ts opp | Cew27 | General Hardware Chat | 9 | 15 mars 2008 04:25 |
| Way Tilbake Machine | evilfantasy | Community News & Chat | 4 | 29 februar 2008 17:03 |
| Re bruke Windows XP Pro på en annen maskin | Gjøk | Windows-operativsystemer | 7 | 9 januar 2008 12:08 |
| £ 500 budsjett ren gaming maskin | gamer1000 | General Hardware Chat | 2 | 25 august 2007 14:13 |
| Thread Tools | |
| |