![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, ajattelu saada tämän pc lähinnä pelaamiseen. Olin menossa ostamaan pc alkaen puuma-extreme.co.uk picking pois osat itse. tämä on spec että st. kerro minulle, mitä u ajatella. CPU-Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 Ghz 8Mb Cach RAM-4GB Corsair Memory DDR2 800 - 4 x 1 Gt HDD-500 Gt SATA-kiintolevy Asia-Windtunnel Extreme Cooling PSU-BFG 800Watt GFX-768Mb Nvidia 8800GTX näytönohjaimen DX10 Emolevy-QC-ASUS P5N-ESLI 1333fsb-DDR800x4 SLI emolevyn (Dual grafiikka) OS-Windows Vista Premium apua olisi paljon arvoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, joka onneksi peliä 1920x1200 koko päivän. The 4 Gt RAM-muistia on ylilyönti, vaan se, mitä hei.
|
| |||
| |||
| Ya muisti on hieman ylilyönti vaan jopa vielä voit pelata mitään uusia pelejä monen vuoden ajan. |
|
| |||
| |||
| Jos se on kunnossa, saanko kysyä myös, jos tiedot ovat hyviä uudet pelaamista työpöydälle. __________________________________________________ ______________ Suoritin: (Quad-Core) Intel ® Core ™ 2 Quad Q6600@2.4GHz 1066FSB 8MB L2 Cache 64-bittinen MOTHERBOARD: Asus P5N-E nForce 650i SLI-piirisarja LGA775 FSB1333 DDR2 Mainboard MEMORY: (Req.DDR2 MainBoard) 2GB (2x1GB) PC6400 DDR2/800 Dual Channel Memory (Mushkin Tuotemerkkiominaisuuksia) VIDEO CARDS: 2x (NVIDIA GeForce 8800 GTS 512MB 16X PCI Express (EVGA Powered by NVIDIA)) Kiintolevy: Single Hard Drive (500 Gt SATA-II 3.0Gb / s 16MB Cache 7200Rpm HDD) |
|
| |||
| |||
| Yup, että saat tehdä kätevästi myös . Lisäksi peliä 1920x1200 onneksi. Vaikka 650 piirisarja on hieman pettivät olla rehellinen, ja et ole menossa dual-kortti on myös hieman hölmö ottaa sitä.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mutta valtava ram ja todella hyvä näytönohjain sinulla välttää ram, että pullon kaulan (jos thats oikea terminologia) sijaan se on pikemminkin 2 jalka ämpäri ilman alhaalta
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo, 650i on todella vanha piirisarja. Dump että quad on hyvä Duo tai jopa Extreme jos et tee mitään mediaoikeuksia tavaraa, ja eivät saa 8800GTX (saat 8800GT tai kaksi).
| |||
| |||
| todellakin uusi 780i piirisarja on release, i vain tilata yksi |