![]() |
|
| |||
| |||
| hoi, denken om deze pc meestal voor gaming. Ik was gaan kopen pct van cougar-extreme.co.uk plukken uit de onderdelen zelf. dit is de spec van de pc. kunt u mij zeggen wat u denkt. CPU-Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz 8Mb cách RAM-4GB Corsair geheugen DDR2 800 - 4 x 1 GB HDD-500GB SATA Hard Drive Zaak-Windtunnel Extreme Cooling PSU-BFG 800Watt Gfx-768MB Nvidia 8800GTX grafische kaart DX10 Moederbord-QC-ASUS P5N-ESLI 1333FSB-DDR800x4 SLI moederbord (Dual Graphics) OS Windows Vista Premium Hulp zou zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yup, dat zal gelukkig game op 1920x1200 hele dag lang. De 4GB ram is overkill, maar wat de hey.
|
| |||
| |||
| Ya het geheugen is een beetje overkill, maar toch kun je het spelen van een van de nieuwe games voor de komende jaren. |
|
| |||
| |||
| Als het goed is, mag ik ook vragen of mijn specs zijn goed voor mijn nieuwe gaming desktop. __________________________________________________ ______________ CPU: (Quad-Core) Intel ® Core ™ 2 Quad Q6600@2.4GHz 1066FSB 8MB L2 Cache, 64-bits Moederbord: Asus P5N-E nForce 650i SLI-chipset LGA775 FSB1333 DDR2 Mainboard MEMORY: (Req.DDR2 moederbord) 2GB (2x1GB) PC6400 DDR2/800 Dual Channel Memory (Mushkin Brand) VIDEO CARDS: 2x (NVIDIA GeForce 8800 GTS 512MB 16x PCI Express (EVGA Powered by NVIDIA)) Harde schijf: Single Hard Drive (500GB SATA-II 3.0Gb / s 16MB cache 7200RPM HDD) |
|
| |||
| |||
| Yup, dat doe mooi en . Zal ook game op 1920x1200 gelukkig. Hoewel de 650-chipset is een beetje een laat naar eerlijk zijn, en als je niet gaat dual-kaart is het ook een beetje onnozel te doen.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| maar met een enorme ram en een echt goede grafische kaart u voorkomen dat de ram zijn de flessenhals (als dat is de juiste terminologie) in plaats daarvan wordt het meer een 2 voet emmer met een bodem
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, de 650i is echt een oude chipset. Dump de quad voor een goede Duo Extreme of zelfs als je het niet doen alle media spul, en krijgt niet de 8800GTX (krijgt een 8800GT of twee).
| |||
| |||
| inderdaad de nieuwe 780i-chipset is vrij, ik bestelde een |