![]() |
|
| |||
| |||
| im få en ny rig snart (engang i nærheden af chrimbo) og jeg har brug for hjælp. IM getin: MOBO =ASUS P5N-E SLI GPU =XFX 8800 GTS 640MB XT CPU =Intel E6850 RAM =Corsair 2GB XMS2 vil dette være et dyr (spiser mine spil) og køre den nye "Crysis" på max problemfrit også (undskyld så mange? r) vil det være i orden at købe omkring jul cos 8950gx2 kommer ud snart, og måske priserne vil falde skal jeg vente? ... Thnx: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan ikke sige med sikkerhed, om det vil "spise" Crysis, da det er ikke ude endnu, og du har ikke angivet, hvad opløsning du skal spille på. Da du ikke at købe, indtil nærmere julen priserne nu er sikkert at gå til akademiske på de fleste af komponenterne.
|
| |||
| |||
| Jeg ville være at få en ny Dell 20,1 " på en res på 1680x1050, men gaming reas lidt lavere 1300x900 eller summet.: Dthnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fusionerende tråde, dobbelt post
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er "chrimbo" en fælles betegnelse end i Europa?
| |||
| |||
| Det er, vi er generelt for dovne til at sige et ord for at det er afsluttet. Alt for mange siesta's vil gøre dette for dig.: D
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Så folk tænker på at køre den på max alt måske nødt til at tro om igen, uanset hvad dit system specs er. Mit system: Krlll
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
en Intel Quad QX6850 @ 5GHz (artikel fremgår Intels egen cpu blok) og 2 8950 GX2 'hvor de end kommer ud (O'C). Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Glem ikke, at 7950GX2 var bare to mobile 7.900 GPU's klaskede sammen for at lave en dobbelt-kort i én. Der er ikke engang en desktop-version 8.900 kortet endnu, endsige en mobil version. Rygter masser men indtil jeg ser en officiel release dato jeg har tænkt mig at holde vejrtrækning.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| hvad et godt spil for at teste din platform på Crysis. men lad mig skinne et par fakta på spillet. Der vil være 2 typer af Crysis der vil være direcx9 og DirectX10 version DirectX 10 version blev lavet første og nu er færdig med den directx9 version For Thos mennesker, der dont have det bedste grafikkort. dette bør besvare spørgsmålet fleste mennesker spørger, vil dette spille på min pc? X850XT PE CARD vil spille dette spil, men dens en directx9 kort, så jeg vil gå glip af, hvad DirectX10 version kan gøre. som for eksempel belysning er virkelig imponerende på DirectX10 i forhold til directx9 version. |