![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im saada uusi rig pian (joskus lähellä chrimbo) ja i tarvitsevat apua. im getin: MOBO =ASUS P5N-E SLI GPU =XFX 8800 GTS 640MB XT CPU =Intel E6850 RAM =Corsair 2GB XMS2 tämä on peto (syö minun pelit) ja suorita uusi "Crysis" suurimpaan sujuvasti myös (valitettavasti niin paljon? s) Tämä on hyvin ostaa noin christmas cos 8950gx2 tulee pian ja ehkä hinnat laskevat minun pitäisi odottaa? ... Thnx: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei voi sanoa varmasti, jos se aikoo "syödä" Crysis, koska se ei ole pois vielä ja olet sitä ei ole ilmoitettu, mitä päätöslauselma sinua pelaamista osoitteessa. Koska et ole ostavat vasta lähempänä joulua hinnat ovat nyt todennäköisesti menee akateemisia useimpien komponentit.
|
| |||
| |||
| I olisi saada uusi Dell 20.1 " klo res on 1680x1050, mutta pelaamista OIMINTA hieman pienempää 1300x900 tai summet.: Dthnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sulautuvat kierteet, kaksinkertainen post
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| on "chrimbo" yhteinen aikavälin yli Euroopassa?
| |||
| |||
| Se on, emme yleensä liian laiska sanoa sanan se on saatu päätökseen. Liian monta siesta tahdon tehdä sen sinulle.: D
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Jotta ihmiset ajattelemaan näyttämään sitä max kaikki voidaan joutua harkitsemaan uudelleen riippumatta siitä, mitä järjestelmän tiedot ovat. My System: Krlll
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Intel Quad QX6850 @ 5Ghz (artikla totesi intels oma CPU Block) ja 2 8950 GX2: n, kun thay tulla ulos (O'C). My System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Älä unohda, että 7950GX2 oli vain kaksi mobile 7900 GPU: n slapped yhdessä tehdä kaksi korttia yhdessä. Ei ole edes työpöydän versio 8900-kortin vielä, puhumattakaan mobiiliversiota. Huhut abound mutta ennen kuin näen virallista julkaisupäivää aion pitää hengittää.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| mitä suuri peli testata laite, Crysis. mutta sallikaa minun paistaa muutaman tosiseikat pelin. tulee olemaan 2 tyyppisiä Crysis tulee olemaan direcx9 ja directx10 versio DirectX 10-versio oli ensimmäinen ja nyt se on valmis tekemään directx9 versio thos ihmiset dont on paras graphic kortit. tämän pitäisi vastata kysymykseen useimmat ihmiset kysyvät tämä pelata minun pc? X850XT PE kortti pelata tätä peliä, mutta A-directx9 kortin joten jättää mitä directx10 versio voi tehdä. kuten esimerkiksi valaistus on todella vaikuttavaa annetun directx10 verrattuna siihen directx9 versio. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje: Gaming Poraustornin? Talousarvio pelaamista rig im saavat 900 dollaria | crazydan20 | Rautatavaran Chat | 9 | 3. Maaliskuu 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | Rautatavaran Chat | 35 | 24. Jul 2008 21:12 |
| Haluatko ostaa pelaamista PC | electrik91 | Rautatavaran Chat | 8 | 15 Jan 2008 15:59 |
| The $ 500 pelaamista Poraustornin. . . | clintondavidn | Rautatavaran Chat | 4 | 11. Sep 2007 10:43 |
| Gaming CPU | xactly | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 16th Aug 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |