![]() |
|
| |||
| |||
| im krijgt een nieuwe installatie binnenkort (ergens in de buurt van chrimbo) en ik heb hulp nodig. im GETIN: MOBO =Asus P5N-E SLI GPU =XFX 8800 GTS 640MB XT CPU =Intel E6850 RAM =2Gb Corsair XMS2 zal dit een beest (eat my games) en voer het nieuwe "Crysis" op max vlot ook (sorry zoveel? s) zal dit in orde te kopen rond kerst cos 8950gx2 komt binnenkort en misschien de prijzen zullen dalen moet ik wachten? ... Thnx: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan niet met zekerheid zeggen wanneer het gaat om 'eten' Crysis omdat het niet uit en je hebt nog niet aangegeven welke resolutie je zult gaming. Als je niet dichter tot de aankoop van Kerst prijzen zijn nu waarschijnlijk gaan academische op de meeste van de componenten.
|
| |||
| |||
| Ik zou het verkrijgen van een nieuw Dell 20,1 " bij een resolutie van 1680x1050, maar gaming Reas een iets lager 1300x900 of summet.: Dthnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samenvoegen van draden, dubbele post
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| is "chrimbo" een algemeen begrip dan in Europa?
| |||
| |||
| Het is, zijn we over het algemeen te lui om te zeggen welk woord het wordt afgerond. Te veel siësta zal dat doen voor jou.: D
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Dus mensen aan het denken over het uitvoeren van dit alles op max kunnen hebben om eens na te denken, wat je systeem specs zijn. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
een intel Quad QX6850 @ 5GHz (artikel vermeld Intels eigen cpu blok) en 2 8950 GX2 toen thay komen (O'C). Mijn Systeem: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Vergeet niet dat de 7950GX2 was net twee mobiele gpu's samen 7900 sloeg een dubbele kaart maken in een. Er is zelfs een desktop-versie 8900-kaart nog niet, laat staan een mobiele versie. Geruchten te over, maar totdat ik een officiële release datum Ik ga naar adem te houden.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| wat een geweldig spel om te testen in je truck op Crysis. maar laat me schijnen een paar feiten op het spel. zullen er 2 soorten van Crysis zal er direcx9 en de DirectX10-versie DirectX 10-versie werd voor het eerst gemaakt en nu ze klaar zijn met het maken van de DirectX 9 versie thos Voor mensen die dont zijn de beste grafische kaarten. Dit moet antwoord geven op de vraag die de meeste mensen vragen zal dit spelen op mijn pc? X850XT PE kaart zal spelen dit spel, maar het is een DirectX9-kaart, dus ik zal missen over wat de DirectX10-versie kan doen. zoals bijvoorbeeld de verlichting is dan ook indrukwekkend op het DirectX10 vergeleken met de DirectX 9 versie. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help: Gaming Rig? Budget gaming rig im krijgen voor $ 900 | crazydan20 | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 3 maart 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | Algemeen Hardware Chat | 35 | 24 jul 2008 21:12 |
| Wanna buy a gaming pc | electrik91 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15 Jan 2008 15:59 |
| De $ 500 Gaming Rig. . . | clintondavidn | Algemeen Hardware Chat | 4 | 11 sep 2007 10:43 |
| Gaming cpu | xactly | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 16 aug 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |