![]() |
|
| |||
| |||
| im får en ny rigg snart (en gang i nærheten chrimbo) og jeg trenger hjelp. im getin: MOBO =ASUS P5N-E SLI GPU =XFX 8800 GTS 640MB XT CPU =Intel E6850 RAM =Corsair 2GB XMS2 vil dette være et udyr (spiser mitt spill) og kjøre den nye "CRYSIS" på maks jevnt også (beklager så mange? e) vil dette være i orden å kjøpe rundt christmas cos 8950gx2 kommer ut snart, og kanskje vil droppe bør jeg vente? ... Thnx: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan ikke si sikkert om det kommer til å "spise" Crysis så det er ikke ute ennå, og du har ikke oppgitt hvilken oppløsning du spilling på. Som du ikke kjøpe til nærmere jul priser nå trolig kommer til vitenskapelig på det meste av komponenter.
|
| |||
| |||
| Jeg skal få en ny Dell 20.1 " ved en oppløsning på 1680x1050 men spilling reas litt lavere 1300x900 eller summet.: Dthnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glidelåskjøring tråder dobbel post
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er "chrimbo" en felles betegnelse enn i Europa?
| |||
| |||
| Det er vi som regel for lat til å si noen ord til den er ferdig. For mange Siesta vilje gjøre det for deg.: D
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Slik at folk tenker på å kjøre den på maks alt kanskje tro om igjen, uansett hva systemet spesifikasjoner er. Min System: Krlll
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Intel Quad QX6850 @ 5Ghz (Artikkel oppgitt intels egen CPU blokk) og 2 8950 GX2 er når thay kommer ut (O'C). Min System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ikke glem at 7950GX2 var bare to mobile 7900 GPU's slapped sammen for å lage en dual-kort i ett. Det er ikke engang en datamaskinversjonen 8900 kortet ennå, la være i fred en mobil versjon. Ryktene abound men inntil jeg ser en offisiell utgivelsesdato kommer jeg til å holde pusten.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| hva et bra spill for å teste riggen på Crysis. Men la meg skinne noen fakta om spillet. det vil være 2 typer Crysis vil det være direcx9 og directx10 versjon DirectX 10-versjon ble laget først, og nå har de ferdig med å gjøre det directx9 versjon For thos folk som ikke har den beste grafikken kort. Dette bør besvare det spørsmålet de fleste spør vil dette spille på min PC? X850XT PE-kortet vil spille dette spillet men en directx9 kortet slik at jeg skal gå glipp av hva directx10 versjonen kan gjøre. som for eksempel belysning er virkelig imponerende på directx10 forhold til directx9 versjon. |